ࡱ> []bjbj4ΐΐUEESSSSS"S"S"S"SlS<"SSSSSSTTT $dD3STTTTT3SSSSHsssT25SSSS sT ssrTSP3"S׉R^0J)"JJS`TTsTTTTT33K(TTTTTTTJTTTTTTTTTE( Q:7-Mavzu: Kasb-hunar kollejlarida oquvchilarni tarbiyalash. Reja: 1. Kasb - hunar kollejlarida oquvchilar tarbiyalashning maqsad va vazifalari, kasb - hunar kollejlarida oquvchilar tarbiyalashga qoyiladigan talablar. 2. Oquvchilarni organishning pedagogik-psixologik metodlari. 3.Kasb-hunar kollejlarida oquvchilarni tarbiyalash metodlari. 1.Kasb - hunar kollejlarida oquvchilar tarbiyalashning maqsad va vazifalari, kasb - hunar kollejlarida oquvchilar tarbiyalashga qoyiladigan talablar. Buyuk kelajakni yaratuvchi yangi avlodni tarbiyalash bugungi kundagi eng dolzarb masalalardan biri. Fundamental ozgarishlar natijasida ijtimoiy-siyosiy va iqtisodiy asoslar ozgardi. Lekin bu ozgarishlar kopgina hollarda yuqorida sodir boldi va asosan qonuniy darajalarda yuz berdi. Ammo odamlar ongi va munosabatida ozgarishlar juda sekinlik bilan kechmoqda. Olimlarning etirof etishicha, davlat tomonidan qoyilgan maqsadga erishish uchun yosh avlodni yangi qonunlar asosida togri tarbiyalash kerak. Mamlakatimizda olib borilayotgan islohatlar jarayoni, boshqarishning demokratik va bozor iqtisodiga otish, shuningdek talim, ayniqsa tarbiya maqsadi va usullarining yangilanishi kasb-hunar tizimidagi oquvchilarning manaviy qiyofasini mutlaqo ozgartirib yubordi. Endi oldindan belgilangan stereotip (oxshash) boyicha yosh avlodlarni tarbiyalash vaqti otdi. Hozirgi vaqtda shaxsni shakllantirish uni jamiyat taraqqiyotining turli ijtimoiy, iqtisodiy va siyosiy tendensiyalari bilan tanishtirish asosida amalga oshiriladi. Yangi maqsadlarga muvofiq holda oquv-tarbiyaviy jarayonni tashkil etish usullari ozgarmoqda, talimning variativ usullari, pedagogik texnologiyalar keng qollanilmoqda. Tarbiyaviy ishlarning aniq maqsad va vazifasini belgilash bu talim muassasasi pedagogik jamoasi faoliyatining mazmunini aniqlaydi. Talim muassasalaridagi tarbiyaviy tizimning konseptual goyasi shaxs rivojlanishini maqsadga yonaltirilgan holda boshqarish. Buning uchun esa yaxshi shart-sharoit yaratilishi va avtoritarizmdan voz kechishi zarur. Bizning nazarimizda, bunday hamkorlik pedagogikasai juda qol keladi. Hamkorlik pedagogikasining mazmuni oquvchi-yoshlarning oz kuchiga ishonishini ifodalovchi munosabatlar yordamida unga tanlash erkinligini berishda namoyon boladi. Demak, bunda pedagogik jamoa tomonidan oquvchi-yosharning oz-ozini belgtlash, mustaqil faoliyat korsatishi uchun vaziyatlar yaratilib berilishi nazarda tutiladi. Bu degan soz, ular oz oldiga maqsad qoyish va unga erishish yollarini belgilashda, oz faoliyatini boshqarish usullarini tanlashda ham erkin boladilar. Oqituvchi unga faqat rahbarlik qilib, yol-yoriq korsatib turadi. Tarbiyatarbiyachi va tarbiyalanuvchi faoliyatlarini oz ichiga olgan ikki yoqlama jarayon. Tarbiyachilar bilan va tarbiyaga ega bolgan kishilar tarbiyalanuvchilar bilim va tajriba organuvchi yoshlardir. Ammo tarbiyalanuvchilar muayyon darajada aktiv faoliyat korsatmasalar tajriba va bilim organa olmaydilar. Tarbiya vazifalari 1.Oz vatani fuqarosini tarbiyalash. Tarbiyaning bu vazifalarni amalga oshirish quyidagilarni taqozo etadi; Milliy vatanparvarlik, oz vataniga, tarixiga, madaniyatiga iftixor tuygusi; Millatlararo madaniy munosabatlar, siyosiy madaniyat. 2.Shaxsning manaviyatini shakllantirish. Manaviyat-kishining ichki dunyosi bolib, uning jamiyat va tabiatdagi Meni, obrazi, taqdiri va rolini ifoda etadi. Manaviyat darajasi - bu, malum manoda, insoniylik mezonidir. Manaviyatni shakllantirish bu uning shaxsiy harakatlari, intilishlari, refleksiyasi bilan kishining ichki dunyosini vujudga keltirishdir. 3.Mehnatkash insonni iqtisodiy tafakkurini tarbiyalash mehnatga, kasbga hurmat va ijtimoiy-psixologik jihatdan yoshlarda mustaqillik, ijod, ishchanlik, faollik, yuqori kasbiy tayyorgarlik sifatlarini kuchaytirish zarur. 4.Ruhiy-jismoniy soglomlikni tarbiyalash. Bu axloqiyhayotiy muvozanat va psixologik qulaylik holatini ushlab turish hamda jismoniy rivojlanish meyoridan uzoqlashib ketishga yol qoymaslik konikmalarini shakllantirishdir. Tarbiya tiziminnig milliy xususiyatlari milliy tarix va madaniyatning oziga xos jihatlarini hisobga olish; tarbiyaviy ishlarda milliy udumlar, ananalar, urf-odatlar, diniy marosimlardan foydalanish; milliy madaniyat jahon madaniyatining bir bolagi ekanligi tushunchasini shakllantirish. Tarbiya prinsiplari umumiy qoida bolib unda tarbiyaviy jarayonni tashkil qilish mazmuni, metodlari shakllariga bolgan asosiy talablar aks etgan. Talim prinsiplaridan farqli ravishda ular oqituvchilar tomonidan tarbiyaviy vazifalarni hal etishda qollaniladi. Bu prinsiplarnig asosiy jihatlari: majburiylik, komplekslilik( uygunlilik), teng ahamiyatlilik bolib hisoblanadi. Tarbiya prinsiplari - tarbiyachilar uchun tayyor va har narsaga yaraydigan qoida emas, chunki uni qollash bilan yuqori natijalarga erishib qolinmaydi. Bu tarbiyachining na tajribasini, na mahoratini almashtira oladi, ularning amalga oshirishi shaxs faoliyati bilan shakllangan. Tarbiyaning ijtimoiy yonalganligi. Ilgor oqituvchilar tarbiyani ijtimoiy institut sifatida tushunganlar. Turli davrlarda yo ijtimoiy,yo davlat, yoki shaxsiy yonalish kasb etib, uning mazmun prinsiplari ozgargan. Mazkur prinsip oqituvchining barcha faoliyati tarbiyaning davlat strategiyasiga mos holda osib kelayotgan avlodini tarbiya vazifalariga boysundirishni talab qiladi va tarbiyachilar faoliyatini shaxsni ijtimoiylashtirishga yonaltiradi. Bu prinsiplarni amalga oshirishning asosiy qoidalari tarbiyaviy (mehnat, ijtimoiy, oyin va b.) faoliyat jarayonida oquvchilarda faoliyatning ijtimoiy qimmat va muhim sababga molik, ijtimoiylashtirish suratini tezlashtirishni tashkillashtirish zaruriyati bilan boglangan. Tarbiyani insonparvarlashtirish Prinsipiga qoyiladigan asosiy talablar: tarbiyalanuvchi shaxsiga insoniy munosabat; uning huquqi va erkinligini hurmat qilish; tarbiyalanuvchiga kuchi yetadigan va oqilona shakllantirilgan talablarni qoyish; tarbiyalanuvchining holatini hatto u taqdim etilgan talablarni bajarishidan bosh tortgan paytda ham tushunish; kishining ozi bilan ozi bolish huquqini hurmat qilish; tarbiyalanuvchilar ongiga tarbiyaning maqsad va vazifalarini yetkazish; talab etilayotgan sifatlarni majburiy shakllantirmaslik/ Shaxsiy yondoshish. Bunday yondoshish tarbiyalanuvchilarning shaxsiy sifatlariga tayanishni kozlaydi va tarbiyachidan quyidagilarni talab etadi: shaxsning individual xususiyatlarini (xarakteri, mijozi(temperamenti), qarashlari, odatlari va b.) muntazam organish va yaxshi bilish; mohirona tashxislash va shaxsiy sifatlarning real shakllanganlik darajasini bilish; tarbiyalanuvchini shaxsning rivojlanishini taminlovchi murakkablashib boradigan faoliyatga tortish; shaxsning aktivligiga tayanish; shaxsni tarbiyalashdan oz-ozini tarbiyalashga otish, maqsadni, mazmuni, metodlarni oz ozini tarbiyalashning shakllarini belgilash maxoratini hosil qilish; faoliyatning muvaffaqiyatga olib keluvchi mustaqillik, tashabbus, tarbiyalanuvchilarning tashabbuskorligini, mohirona tashkil etish va yonaltirishni rivojlantirish. Tarbiyaviy tasirning birligi. Bu prinsip tarbiyaga daxldor bolgan barcha shaxslar, tashkilotlar, ijtimoiy institutlar, pedagogik tasirni ozaro toldirgan holda, birlashib xarakat qilishlari tarbiyalanuvchilarga kelishilgan holda talablar qoyishlari, bir-birlari yordam berishlari talab etiladi. 2.Oquvchilarni organishning pedagogik-psixologik metodlari. Tarbiyaviy tizimining eng asosiy tashkil etuvchilaridan biri bu shaxsni ijodkorlikka, mustaqillikka, insonparvarlikka, ozini qadrlay bilimsh va ozgalarga yurmat qilishga orgatishdir. Tarbiyaviy tizim asosiga insonparvar psixologiya va pedagogika tamoyillari qoyiladi. Tarbiyaviy ishlarni tashkil etishning ustivor yonalishlari quyidagilar hisoblanadi: oquvchilarning qiziqishi-xohishiga qarab talim muassasasi va undan tashqarida tashkil etilgan turli xil uyushmalarga jalb etish; oquvchilar ishtirokida muntazam ravishda har xil manaviy-marifiy tadbirlar otkazish; fan togaraklar, texnik yonalishdagi togaraklar va amaliy ijodkorlik mazmunini ozgartirish; badiiy-estetik birlashmalarni tashkil etish va rivojlantirish; talim muassasasi faoliyatini demokratlashtirish asosi sifatida oz-ozini boshqarishni rivojlantirish. Talim muassasasida manaviy-marifiy ishlar boyicha orinbosari, guruh rahbari, muhandis-pedagoglar, tarbiyachilar oquvchi yoshlarni tarbiyalashda asosiy shaxslar hisoblanadi. Ular oquvchi yoshlarning individual xususiyatlarini, hayot sharoitini organadi va tahlil etadi, oquvchilar jamoasining rivojlanishi borasida bashorat qiladi, ular shaxs sifatida oz-ozini belgilashga yordam beradi. Oquv-tarbiyaviy jarayonida yuritiladigan asosiy hujjatlardan biri bu okuvchilarching psixologik pasporti - xarakteristika. Talim muassasasida har bir oquvchining psixologik pasporti bolishi lozim. Uni muntazam ravishda toldirilib borilishi tarbiya jarayonida ishtirok etuvchi har qanday shaxs (manaviyat-marifat ishlari boyicha direktor orinbosari, guruh rahbari, muhandis-pedagog, tarbiyachi oquvchi) ning refleksiv madaniyatini oshirishga xizmat qiladi. Pasport xarakteristikada qayd etiladigan malumotlar uchta manba orqali olinadi kuzatish va oquvchilar bilan suhbatlashish hujjat (shaxsiy varaqalar, tibbiyot korigi, kartalar, jurnallar va boshqalar) bilan test savollari treninglar otkazish orqali. Tarbiyaviy masalalarni hal etishdagi qiyinchiliklar oquvchi-yoshlarning osmir yoshi bilan bogliq muammolar, ularning jismoniy va ruhiy oziga xosligi, yoshlarning norasmiy guruhlari ommaviy axborot vositalarining oquvchi-yoshlarning xulq-atvoriga tasirining yoritishi bilan belgilanadi. Bundan tashqari osmirlarga tasir korsatish borasida raqobatlarning kuchayganini ham nazardan chetda qoldirib bolmaydi. Bunda shubhasiz, ota-onalar, oqituvchilar, tarbiyachilar golib kelmogi kerak. Talim muammolarda oquvchi-yoshlarning ota-onalari bilan ishlashga katta orin ajratiladi. Ota-onalar bilan muntazam ravishda psixolog suhbatlashadi va maslahatlashadi. Xolbuki, bunga doimiy ravishda ehtiyoj ortib bormokda. Shuning uchun ota-onalar lektoriyalarini muntazam (ravishda psixolog suhbatlashadi va maslahatlashadi) yolga qoyishga muhimdir. Pedagoglar huquqni muhofaza etuvchi tashkilotlarning xodimlari va boshqalar ishtirokida anjumanlar tashkil etish yaxshi samaralar beradi. Oquvchilarga tarbiya berish va ular shaxsni rivojlantirishda adabiyotning tarbiyalovchi imkoniyatidan foydalanishi muhim ahamiyatga ega. Badiiy adabiyot tasirida oquvchilar shaxsini shakllantirishning oziga xos jihati shundan iboratki, bunda ular ijodiy qobiliyatini, barcha manaviy imkoniyatlarini namoyon etish imkoniga ega boladi. Bundan tashqari jamoaning ijodiy ishlari metodikasi boyicha tarbiyaviy tadbirlar otkazish oquvchilarning aqliy imkoniyatlarini oshiradi. Jamoaning ijodkorlik ishlari deyilganda, talim muammosida turli mavzular boyicha har xil anjuman yigilishlar, tadbirlar, manaviy-marifiy ishlarni tashkil etish tushuniladi. Shuningdek, oqituvchi va oquvchilar ishtirokida turli uyushma yoki jamoatchilar tashkilotlari tuzilib, ishlab chiqilgan Nizomlar asosida tadbirlar otkazish maqsadga muvofiq. Bizning nazarimizda, oquvchining talim-tarbiyasi borasida ushbu maqsadlar hozirgi zamon ozbek talimi uchun istiqbolli hisoblanadi. Darhaqiqat, tarbiyalash texnologiyalari borasida Vatanimiz fani va amaliyotida yetarli darajada katta tajribalar toplanganini etirof etmoq zarur. Demak, manaviy meros va uning natijasi olaroq, manaviy kamolot maqsadga erishish kafolatdir, desak xato bolmaydi. Har qalay yosh avlodni oldindan belgilangan stereotiplar asosida shakllantirish payti otdi. Hozirgi vaqtda oquvchilarni jamiyat rivojlanishining ijtimoiy-iqtisodiy va siyosiy tendensiyalari bilan muntazam tanishtirib borish ota muhimdir. Bu ularning oz hayoti yolini erkin tanlashga imkoniyat yaratadi. Demak, yangi maqsadlarga muvofiq holda oquv-tarbiyaviy jarayonini tashkil etish usullari ham ozgaradi.. Oquvchilar bilan darsdan tashqari mashgulotlar va muloqotlar otkazish ularning jismoniy ruhiy rivojlanishi va talim-tarbiyasi uchun muhim, kop hollarda esa, hal qiluvchi ahamiyatga ega boladi. Tarbiyaviy ishlar darsdan tashqari faoliyat bolib, tarbiyalamoq oquvchi-yoshlarning faoliyatini tashkil qilmoq demakdir. Zamonaviy pedagogik texnologiyalardan foydalanish tarbiyaviy ishlarda katta samara beradi. Texnologiya - bu shaxsni oqitish, tarbiyalash va ragbatlantirish qonunlarini ozida jo qilgan va yakuniy natijasini harakatlaydigan pedagogik faoliyatdir. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarda loyiha usulida keng foydalanilmokda. Loyiha asosida otkaziladigan manaviy-marifiy ishlar tarbiyaviy ish strategiyasini butunlay ozgartirib yuboradi. Loyiha usullari-maqsadga yonaltirilgan tarbiyaviy faoliyat bolib, maqsad oldindan belgilanadi. Tarbiyaviy yoshlar loyihasi bu oquvchilarning ijodiy, malum darajada mustaqil faoliyati: bunda oquvchilarning ozlari bevosita ishtirok etishadi, yani loyihani ijro etish uchun zaruriy material-malumotlar toplashadi; tadqiqot-tadbirlar otkazish boyicha farazlarni ilgari surishadi; tadbirlarni amalda tashkil etish - otkazishda faoliyat korsatishadi; tadbirlarning ijtimoiy ahamiyatini bilishadi. Oquvchilarni organish metodlari Kuzatish - odatda tabiiy kuzatish orqali talabalarning fanlarni ozlashtirishlari, ularning xulq-atvori va muomalalaridagi ozgarishlarni hisobga olish va tegishli talimiy-tarbiyaviy tasir korsatish yollarini belgilash uchun qollaniladi. Bu metod tadqiqotchining pedagogik tajribaning muayyan bir tomoni va hodisalarini biror maqsadni kozda tutib idrok etish tashkil etadi. Bunda kuzatishlar tezligi va soni, kuzatish obyekti, vaqti, pedagogik vaziyatlarni kuzatish uchun ajratiladigan xarakteristika va hokazolar hisobga olinadi. Qayd qilish usuliga qarab kuzatishlar turlarga bolinadi. Bevosita va bilvosita qayd qilish usuli tadqiqotchiga real pedagogik jarayon kuzatuvchilarning hatti-harakatlari va hokazolarni yozib qoyish imkonini beradi. Bevosita qayd qilish usuli biror-bir hodisaning oqibatlari haqidagi faktik materialni boshqa shaxslar orqali yoki qandaydir asbobni qollash vositasida olishga imkon beradi. Ilmiy-texnika taraqqiyoti asrida kuzatishning vizual usullari xilma-xil texnika vositalari (kinofilm,videotasvir telekorsatuv, ) ni qollash bilan tobora kop qollanilmoqda. Suhbat metodi - sorashning bir turi bolgani holda tadqiqotchining jiddiy tayyorgarlik korishini talab etadi, chunki u tekshirayotgan shaxs bilan bevosita aloqada bolish vaqtida ogzaki suhbat tarzida, suhbatdoshining javoblarini yozmasdan erkin muomala formasida qollaniladi. Suhbat metodida - oqituvchilar va talabalar jamoasi bilan ota-onalar va keng jamoatchilik bilan, yakka va guruhli tartibda ish olib borilganda qollaniladi. Suhbat metodidan farq qilib, intervyu olish metodi savollarni oldindan belgilangan izchillikda intervyu yoli bilan bayon qilishni nazarda tutadi. Bunda javoblar magnit tasmasiga yoki kassetalarga yozib olinadi. Hozirgi kunda ommaviy sorash nazariyasi va praktikasida intervyu tashkil etishning kop usullari mavjud: - guruhlar bilan; - intensiv; - sinov va h.k. Talabalar ijodini organish ularning oziga xos individual tartibdagi faoliyatlariga doir omillar tahlil qilinadi, xulosalar yasaladi. Pedagogik sorash metodi tadqiqotchining boshqa kishilardan oquvchilarning biror tomoni yoki hodisalari haqida axborot olish jarayoni bu metodning asosini tashkil qiladi. Sorash savollarning mantiqiy oylangan sistemasini, ularning aniq ifodalanishini, nisbatan kamchiligi (3-5ta) nazarda tutiladi. Shuningdek, qatiy formadagi javobni ("ha","yoq") ham taqozo etishi mumkin. Test, sorovnomalar - bu sorovnoma, yani anketa usuli qollanganda yaratilgan oquvchilar tarbiyasi togrisidagi yangiligini bilish, aniqlash, talabalarning yakka yoki guruhli fikrlarini, qarashlarini, qanday kasblarga qiziishlarini, kelajak orzu-istaklarini bilish va tegishli xulosalar chiqarish, tavsiyalar berish maqsadida otkaziladi. Test savollaridan kozlangan maqsad oz vaqt ichida talabalarning bilimlarini yoppasiga baholashdir. Mutaxassislarning bilimini va saviyasini aniqlash uslublaridan biri - bu test yordamidagi sinovdir. Test yordamida sinov talaba yoki mutaxassisning bilimi, ilmi, manaviyati hamda yoshlarning qaysi yonalish va mutaxassislikka layoqati, iqtidorini zudlik bilan aniqlash yoki baholashga imkon beradi. Test yordamida bilimni baholashning pedagogika nuqtai nazaridan bazi bir yutuqlari va kamchiliklarida keltirilgan va baholash jarayonini EHM yordamida avtomatlashtirish mumkinligi takidlangan. Test savollari va masalalarining jozibadorligiga sabab, uning qisqa va londaligi, togri javobni umumiy javoblar ichida borligi va ularning talabalarga korsatma bolib xizmat qilishi,uning topishmoqli oyinga oxshashligi va javobni topishda xotira,intuisiya va topqirliklar qol keladi. Test savollarini chop etish talabalarning mustaqil ishlashini yanada faollashtiradi. 3. Kasb - hunar kollejlarida oquvchilarni tarbiyalash metodlari Talim-tarbiya ishida aniq didaktik maqsadlarga kora tahsil beruvchi va tahsil oluvchilarning ozaro aloqador biri ikkinchisini taqozo etuvchi hatti-harakatlari majmuasi yoki muloqotda bolish usullariga talim-tarbiya metodlari deb yuritiladi. Tarbiya metodlarini turkumlash: 1. Tarbiyaviy jarayonda axborotini ozlashtirish manbaiga kora: a) ogzaki (sozlab berish, savol-javob, suhbat, maruza,tushuntirish, bayon etish kabilar); b) korsatmali (korsatmali bayon etish, tushuntirish); v) amaliy (tajriba sinovlari va laboratoriya ishlari, oquv ishab chiqarish mehnati); 2. Tarbiyaviy jarayonda axborotni uzatilishi va ozlashtirish mantiqiga kora: a) oddiydan murakkabga (induktiv); b) murakkabdan oddiyga yoki mavhumdan malumga (deduktiv); 3. Tarbiya jarayonini organuvchilarning mustaqil tarbiya tafakkuri darajasiga kora: a) mahsulsiz (reproduktiv); b) mahsullik (produktiv); 4. Tarbiyaviy ishlarining bajarilish darajasiga kora: a) Tarbiya beruvchi rahbarligidagi talim-tarbiyaviy ishlar; b) Tarbiya beruvchi rahbarligisiz tahsil oluvchilarning mustaqil ishlari (manbalar bilan ishlash, yozma ishlar, laboratoriya ishlari, mehnat vazifalarini bajarish va shu kabilar); 5. Tarbiyalanuvchilarning organishga bolgan qiziqishlarini oshirish boyicha: a) tarbiyalash oyinlari; b) tarbiya boyicha munozaralari; v) tarbiya boyicha qiziqarli amaliy vaziyatlarni yuzaga keltirish; 6. Javobgarlik burchini shakllantirish va ragbatlantirish usuliga kora: a) ishontirish; b) talab qoyish; v) qoyilgan talabga muvofiq mashq qildirish; g) ragbatlantirish va jazolash; 7. Nazorat qilish va oz-ozini nazorat qilish usuliga kora: a) yakka holda tarbiyalash; b) yoppasiga (yalpi) tarbiyalash; v) ogzaki va yozma sinov yoki sorovnomalar; g) dasturli sorov (testlar yordamida mashinali yoki mashinasiz); d) oz-ozini nazorat qilish va shu kabilar. Pedogogikada maqsadiga kora tarbiya metodlari quyidagi guruppalarga ajratiladi: faoliyatni tashkil etish va ijtimoiy xulq-atvor tajribasini shakllantirish metodlari; xulq-atvor va faoliyatni rivojlantirish metodlari. Umumiy orta talim maktablarida oquvchilarni tarbiyalash shakllari va metodlari. Oquvchilarni tarbiyalash jarayonida quyidagi shakillardan foydalaniladi. 1.Fan asosslarini organish jarayonida oquvchilarni tarbiyalash. 2.Darsdan tashqari mashgulotlar va muloqotlar otkazish jarayonida oquvchilarni tarbiyalash. 3. Darsdan tashqari tashqari paytlarda va oquv yurtidan tashqarida manaviy marifiy va turli xil tarbiyaviy tadbirlar jarayonida oquvchilarni tarbiyalash. Fan asoslarin iorganish jarayonida oquvchilarni tarbiyalash xarbir fan va undagi xar bir mavzuni organish jarayonida uning tarbiyaviy xarakterini, tomonlarini ochib berish orqali amalga oshiriladi. Oquvchilar bilan darsdan tashqari mashgulotlar va muloqotlar otkazish ularning jismoniy ruhiy rivojlanishi va talim-tarbiyasi uchun muhim, kop hollarda esa, hal qiluvchi ahamiyatga ega boladi. Dasrdan tashqari tarbiyaviy mashgulot va muloqat quyidagilarga imkon beradi: bir-birini bilish; yaxshi munosabatlar shakllanishi; shaxs qirralarini anglash; yaxshi daqiqalarni birgalikda boshdan kechirish; insonlarning yaqinlashuvi; hamkorlikdagi hissiy kechinmalar; dostlashish-ruhiy yaqinlashish; tarbiyachi kasbining kerakligini his etish; ehtiyoj-talabni his etish. Darsdan tashqari tashqari paytlarda va oquv yurtidan tashqarida manaviy marifiy va turli xil tarbiyaviy tadbirlar tarbiyalamoq oquvchi-yoshlarning faoliyatini tashkil qilmoq demakdir Kasb - hunar kollejlarida oquvchilarni tarbiyalash shakllari 1. Dars 2. Seminar mashgulotlari 3. Sinfdan tashqari mashgulotlar 4. Sayohat (ekskursiya) 5. Oquvchilar bilan qoshimcha ishlash 6. Oquvchilarning uy ishlari 7. Oquv sexlari va maydonlarida talim berish 8. Ustoz shogird tarkibida talim berish 9. Xususiy (shaxsiy) ish orinlarida oquvchilarni orgatish 10. Korxonadagi ishchilar ornida ishlab chiqarish amaliyoti. Ravshanki, bularning barchasi kollej talim-tarbiya mazmuni bilan uzviy bogliq bolib, ular malum talimiy, tarbiyaviy maqsadga erishish uchun xizmat qiladi. Bu ishlarning barchasini uslubiy jihatdan togri tashkil eta olish uchun pedagog-tarbiyachi juda kop narsalarni bilishi va uddalashi kerak. Yuqori malakali mutaxassislarga bolgan talab va ehtiyojning tobora ortib borishi orta maxsus, kasb-hunar tizimida faoliyat korsatayotgan barcha rahbar, muhandis-pedagog, oqituvchi va tarbiyachilarning zimmasiga yuksak masuliyat yuklaydi.  :;<B_`    X Y Z [ w ӽӍzjzjzjzZJz=ZJzJzh5CJaJmH sH h~6Fhh~5CJaJmHCsHChpkhh~5CJaJmHCsHChh~5CJ\aJhmHCsHC%h~6Fhh~5CJ\aJhmHCsHC.hhh~5CJOJQJ\^JaJmH sH .hpkhh~5CJOJQJ\^JaJmHCsHC+h~6Fhh~5CJOJQJ^JaJmHCsHC.h~6Fhh~5CJOJQJ\^JaJmHCsHC(h5CJOJQJ\^JaJmH sH <B Z [ @H8$^`a$gdh~$ 8^`a$gdh~$ 85$9D^`a$gdh~$ 8d1$^`a$gdI} 8d1$^`gdw x d e 9 : [ \ ' ( 2 3 \ ] ./cdUV./BCFGkl?@JKrswxhh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHC%h~6Fhh~5CJ\aJhmHCsHChh~5CJ\aJhmHCsHCLx~EF=>PQ#$GHstJKXYstJKTô񴡎%h~6Fhh~5CJ\]aJmHCsHC%hpkhh~5CJ\]aJmH sH hpkhh~CJaJmH sH hpkhh~CJaJmHCsHC%hpkhh~5CJ\]aJmHCsHChh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHC8c/(z# k 6!!"w""8## %$ ^`a$gdh~$^`a$gdh~TU&',./ *+<=uv  VWOP|}ijϼ⼬hh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJ]aJmHCsHChh~5CJ\]aJmHCsHC%h~6Fhh~5CJ\]aJmHCsHC%hpkhh~5CJ\]aJmH sH hpkhh~CJaJmH sH h~6Fhh~CJaJmHCsHC8   +!,!!!""*#+######|$}$$$$$ % %F%G%ޭޝ񽍭h~6Fhh~5CJaJmHCsHChpkhh~CJ]aJmHCsHChpkhh~5CJaJmHCsHChpkhh~CJaJmHCsHC"h~6Fhh~5CJ\aJmHCsHC%hpkhh~5CJ\]aJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHC2 %H%&Z&&3'''*((&*M47s88|; <R<$ & F ^`a$gdh~$ & F ^`a$gdh~$ & F ^`a$gdh~$^`a$gdh~$ 8^`a$gdh~G%H%%%%%%%%%P&Q&&&&&3'4''''''''''')(*(j(k(n(o((((((( ) )O)P))))))***&*'*l*m**********++ +%+&+'+ݳݳݳݳݳݳݳݳݳhpkhh~CJaJmHCsHChkhkCJaJmHCsHChh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHC%h~6Fhh~5CJ\aJhmHCsHCF'+(+-+0+5+6+@+A+++++++++++++++++++++++,,,,,,,,,,!,",>,?,A,B,U,V,Y,Z,w,x,,,,,,,,,,,,,--4-5-Y-Z-[-\-^-`-k-l-------... .0.1.L.M.hpkhh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHCYM.Z.[.s.t.w.y.{.}...............////!/$/8/:/P/U///0011"2#222223#3$333330414c4d444R5S55555M6N6c6d66666 7 7^7_7777777<8=8k8hh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHChpkhh~CJaJmHCsHCTk8l888888m9n99999M:N:O:::::A;B;{;;;;;;;!<"<-<.<y<z<<<<<<<<<<=9=:=v=w===ɹɹ妐hh~B*CJaJmHCphsHC+h~6Fhh~5B*CJ\aJmHCphsHC%h~6Fhh~B*CJaJmHCphsHCh~6Fhh~5CJaJmHCsHChh~5CJaJmHCsHChpkhh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHChh~CJaJmHCsHC2R<<<?\A{BcDuDDD EFHiHHKLM6MxMM NcNNNOfOO$^`a$gdh~=====S>T>?N?O???@@@"A#A2A3AHAIAMANAaAnArAsAAAAAB BnBoBBBCCCCDDNDODDDDD E,E-E9EaEbEEEEEFF쫘%hh~5B*CJ\aJmHCphsHC+h~6Fhh~5B*CJ\aJmHCphsHChh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHChh~B*CJaJmHCphsHC%h~6Fhh~B*CJaJmHCphsHCSkSETTT&UU&V$d^`a$gdh~$^`a$gdh~&VVWX#XEX`XXXXXY9Y:YY9ZBZ\Z~ZZZZ [4[q[[$ & F ^`a$gdh~$^`a$gdh~1WWWWWXXbYcYYYYY Z"Z9Z:ZZZZZZZZZM[N[Y[Z[g[h[[[\\\\\\ ] ]@]A]l]m]]]]]ҿҿhh~hImHCsHC"h~6Fhh~5CJ\aJmHCsHC%hpkhh~5CJ\aJhmHCsHC%h~6Fhh~5CJ\aJhmHCsHChh~CJaJmHCsHCh~6Fhh~CJaJmHCsHC0[]]$^`a$gdh~21h:p. A!n"S#S$7% ^ 2&6FVfv2(&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv8XV~_HmHnHsHtH:`: h~1KG=K9_HmHsHtH` ` h~ 03>;>2>: 1$$@&5B*CJOJQJ\aJph6_f f h~ 03>;>2>: 2$$@&a$'5B*CJOJQJ\aJmHCphsHCZ Z h~ 03>;>2>: 3$$@&]^a$ CJOJQJZ Z h~ 03>;>2>: 4$$@&^a$CJOJQJmH sH Z Z h~ 03>;>2>: 5$$  r@&^ra$ CJ8OJQJ` ` h~ 03>;>2>: 6<7$8$@&H$5CJOJQJ\^JaJ` ` h~ 03>;>2>: 7$$@&`a$5CJOJQJ\^JaJn n h~ 03>;>2>: 8$$dh7$8$@&H$a$ 56CJOJQJ\]^JaJb b h~ 03>;>2>: 9 $$7$8$@&H$a$5CJOJQJ\^JaJBA B A=>2=>9 H@8DB 0170F0XiX 1KG=0O B01;8F04 l4a .k . 5B A?8A:0 h/h h~03>;>2>: 1 =0:/5B*CJOJQJ\_HaJmHph6_sHtHh/h h~03>;>2>: 2 =0:/5B*CJOJQJ\_HaJmHCphsHCtHT/T h~03>;>2>: 3 =0:CJOJQJ_HmHsHtHT/!T h~03>;>2>: 4 =0:CJOJQJ_HmH sH tHT/1T h~03>;>2>: 5 =0:CJ8OJQJ_HmHsHtHb/Ab h~03>;>2>: 6 =0:*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtHb/Qb h~03>;>2>: 7 =0:*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtHh/ah h~03>;>2>: 8 =0:056CJOJQJ\]^J_HaJmHsHtHb/qb h~03>;>2>: 9 =0:*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtHBB h~ =0:1 dCJmH sH tH pp h~ !5B:0 B01;8FK7:V0hB`h h~A=>2=>9 B5:AB%$dx1$5$7$8$9DH$a$ OJQJ^JZ/Z h~A=>2=>9 B5:AB =0:OJQJ^J_HmHsHtHbC b h~A=>2=>9 B5:AB A >BABC?><x^CJaJl/l h~A=>2=>9 B5:AB A >BABC?>< =0:CJ_HaJmHsHtHlR`l h~A=>2=>9 B5:AB A >BABC?>< 2dx^CJaJp/p h~ A=>2=>9 B5:AB A >BABC?>< 2 =0:CJ_HaJmHsHtHNP N !h~A=>2=>9 B5:AB 2 dxCJaJZ/Z  h~A=>2=>9 B5:AB 2 =0:CJ_HaJmHsHtHL> "L #h~0720=85"$a$5CJOJQJ\^JaJ\/1\ "h~ 0720=85 =0:*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtHfS Bf %h~A=>2=>9 B5:AB A >BABC?>< 3$x^CJaJp/Qp $h~ A=>2=>9 B5:AB A >BABC?>< 3 =0:CJ_HaJmHsHtHDbD h~=0:1 &dCJaJmH sH tH L rL (h~5@E=89 :>;>=B8BC; ' E$V/V 'h~5@E=89 :>;>=B8BC; =0:_HmHsHtHJ J *h~86=89 :>;>=B8BC; ) E$T/T )h~86=89 :>;>=B8BC; =0:_HmHsHtHHQ H ,h~A=>2=>9 B5:AB 3+xCJaJZ/Z +h~A=>2=>9 B5:AB 3 =0:CJ_HaJmHsHtHD/D h~Normal-CJOJQJ_HmHsHtH/ h~!5B:0 B01;8FK1N:V.044 l.OJQJ^J_HmHsHtHR^R h~ 1KG=K9 (251)/$dd[$\$a$CJaJTT h~List Paragraph 0^CJOJQJ^JaJT/T h~ No Spacing1$CJOJQJ^J_HaJmHsHtHNY "N 3h~!E5<0 4>:C<5=B02CJOJ QJ ^J aJd/1d 2h~!E5<0 4>:C<5=B0 =0:$CJOJ QJ ^J _HaJmHsHtHt0Bt h~0@:8@>20==K9 A?8A>:4 ^`CJOJQJ^JaJR h~(Char Char Char =0: =0: =0: =0:2 =0: 5dOJPJ QJ^JmH sH tH FbF h~=0:11 6dCJaJmH sH tH `r` h~=0: =0: =0: =0: 7dCJaJmH sH tH < < 9h~"5:AB ?@8<5G0=8O8R/R 8h~"5:AB ?@8<5G0=8O =0:_HmHsHtH  ;h~"5:AB A=>A:8,A?8A>:,single space,FOOTNOTES,fn,-++ =0:,-++,"5:AB A=>A:8 =0:1,"5:AB A=>A:8 =0: =0: =0:1,"5:AB A=>A:8 =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0:1,"5:AB A=>A:8 =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0:,!B8;L B5:AB0 A=>A:: OJ QJ ^J / :h~"5:AB A=>A:8 =0:,A?8A>: =0:,single space =0:,FOOTNOTES =0:,fn =0:,-++ =0: =0:,-++ =0:1,"5:AB A=>A:8 =0:1 =0:,"5:AB A=>A:8 =0: =0: =0:1 =0:,"5:AB A=>A:8 =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0:1 =0:,!B8;L B5:AB0 A=>A: =0:OJ QJ ^J _HmHsHtHrr h~A=>2=>9 B5:AB A >BABC?><1<$`a$CJOJQJ^JaJ^^ h~ 703>;>2>: 1=$$7$8$@&a$5CJOJQJ\^JaJJTJ h~&8B0B0>$]^a$ CJOJQJ8/8 h~!B8;L1?_HmHsHtH:/: h~!B8;L50@_HmHsHtH:/: h~!B8;L75A_HmHsHtHPP h~ 703>;>2>: 2 B$7$8$CJOJQJ^JaJZZ h~ 703>;>2>: 3C$$7$8$a$CJOJQJaJmH sH ZZ h~ 703>;>2>: 4D$$7$8$a$CJOJQJaJmH sH VV h~ 703>;>2>: 5E$$7$8$a$CJOJQJ^JaJRR h~ 3;02;5=85 1 F x% 5;OJQJ\^JH/rH h~!B8;LG7$8$OJQJ^J_HmHsHtHDD h~Style8H1$7$8$H$CJOJQJaJDD h~Style1I1$7$8$H$CJOJQJaJDD h~Style2J1$7$8$H$CJOJQJaJ@/@ h~!B8;L81K7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L80L7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L79M7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L78N7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L77O7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L76P7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L74Q7$8$_HmHsHtH@/"@ h~!B8;L73R7$8$_HmHsHtH@/2@ h~!B8;L72S7$8$_HmHsHtH@/B@ h~!B8;L71T7$8$_HmHsHtH@/R@ h~!B8;L70U7$8$_HmHsHtH@/b@ h~!B8;L69V7$8$_HmHsHtH@/r@ h~!B8;L68W7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L67X7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L66Y7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L65Z7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L64[7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L63\7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L62]7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L61^7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L60_7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L59`7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L58a7$8$_HmHsHtH@/"@ h~!B8;L57b7$8$_HmHsHtH@/2@ h~!B8;L56c7$8$_HmHsHtH@/B@ h~!B8;L55d7$8$_HmHsHtH@/R@ h~!B8;L54e7$8$_HmHsHtH@/b@ h~!B8;L53f7$8$_HmHsHtH@/r@ h~!B8;L52g7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L51h7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L49i7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L48j7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L47k7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L46l7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L45m7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L44n7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L43o7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L42p7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L41q7$8$_HmHsHtH@/"@ h~!B8;L40r7$8$_HmHsHtH@/2@ h~!B8;L39s7$8$_HmHsHtH@/B@ h~!B8;L38t7$8$_HmHsHtH@/R@ h~!B8;L37u7$8$_HmHsHtH@/b@ h~!B8;L36v7$8$_HmHsHtH@/r@ h~!B8;L35w7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L34x7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L33y7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L32z7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L31{7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L30|7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L29}7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L28~7$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L277$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L267$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L257$8$_HmHsHtH@/"@ h~!B8;L247$8$_HmHsHtH@/2@ h~!B8;L237$8$_HmHsHtH@/B@ h~!B8;L227$8$_HmHsHtH@/R@ h~!B8;L217$8$_HmHsHtH@/b@ h~!B8;L207$8$_HmHsHtH@/r@ h~!B8;L197$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L187$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L177$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L167$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L157$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L147$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L137$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L127$8$_HmHsHtH@/@ h~!B8;L117$8$_HmHsHtH@/ @ h~!B8;L107$8$_HmHsHtH>/ > h~!B8;L97$8$_HmHsHtH>/" > h~!B8;L87$8$_HmHsHtH>/2 > h~!B8;L77$8$_HmHsHtH>/B > h~!B8;L67$8$_HmHsHtH>/R > h~!B8;L57$8$_HmHsHtH>/b > h~!B8;L47$8$_HmHsHtH>/r > h~!B8;L37$8$_HmHsHtH>/ > h~!B8;L27$8$_HmHsHtH|7 | h~0@:8@>20==K9 A?8A>: 3!$ 7$8$H$^a$CJOJQJ^JaJT T h~ =0: =0: dOJPJ QJ^JmH sH tH P P h~Style5"$^d1$7$8$H$`^a$CJaJR R h~Style20"$cd1$7$8$H$`ca$CJaJ< < h~Style41$7$8$H$CJaJ> > h~Style541$7$8$H$CJaJ h~<=0: =0:1 =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: =0: d CJOJ QJ ^J aJmH sH tH ^ ^ h~ 170F A?8A:0d^CJOJ PJ QJ aJtH N N h~ 170F A?8A:01 ^m$ CJPJ aJLL h~ 703>;>2>: 6$1$CJOJ PJ QJ aJR"R h~0720=85 >1J5:B0$a$CJ$OJPJ QJ\\ h~ 703>;>2>: 9$$@&a$5CJOJPJ QJ\^JaJDR D h~ B5:AB A=>A:8OJPJ QJ^JNb N h~ 170F A?8A:02 ^m$ CJPJ aJZr Z h~ text_newsdd[$\$B*CJOJ QJ ^J aJph!!!Z Z h~ most_titledd[$\$5B*OJ QJ \^J ph!!!:Z  : h~"5:ABOJ QJ mHsHtHD/ D h~ "5:AB =0:OJ QJ _HmHsHtHbJ  b h~>4703>;>2>:, =0:$ a$CJOJ QJ ^J aJv/ v h~>4703>;>2>: =0:, =0: =0:1$CJOJ QJ ^J _HaJmHsHtHB/ B h~OJ QJ _HmH sH tHJ  J h~ "5:AB 2K=>A:8CJOJ QJ ^J aJ`/ ` h~"5:AB 2K=>A:8 =0:$CJOJ QJ ^J _HaJmHsHtH^/ ^ h~FR3$d1$`a$$CJOJQJ^J_HaJmHsHtHN/ N h~FR4 1$$CJ OJQJ^J_HaJ mHsHtHV/" V h~FR1 $1$a$*6CJ OJQJ]^J_HaJ mHsHtH^/2 ^ h~FR2$(1$^(a$*5CJOJQJ\^J_HaJmHsHtH<2B < h~!?8A>: 26^6`2K R 2 h~ @825BAB285H/a H h~@825BAB285 =0:_HmHsHtHd6r d h~0@:8@>20==K9 A?8A>: 2 h6^6`PE P h~@>4>;65=85 A?8A:0 26x^68/ 8 h~!?8A>:^`F+  F h~"5:AB :>=F52>9 A=>A:8\/ \ h~"5:AB :>=F52>9 A=>A:8 =0:_HmHsHtH@/ @ h~1KG=K91PJ _HmHsHtH/ h~PODzag$ z(L \ l0!#&|)@,/14P7:3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!Ƶtheme/theme/theme1.xmlYnE#;8U i-qN3'JH DA\8 R>CW]{'ސ{g?x݈]"$q+_,y>8{7 K }xLވHe 2{Rܜaˋ??<ߟdžSr$L].<İT̟72S"ѵ_JwL&BJ05kZVyVy|xC OO|x>+<>@(:??/>5{yxFDdm 3^q5'=q6nib-$RB}}YGq=xK@;)^qbha79g . pUʹ;bbmc[$c'a}5KKfH5HL!ݦ&|mK{N6M6hq v|y 58+zH  *~ HHy\K*t@G>{sA}"))y sGfۡqǾ'w E1 [8>ܤ4Aбt׎~ls14_>,Ȭ7TT GqME=w-i>mo[oiBszbP:j5if F 9Pɉ* k\ A ;!N`.{I SցD p3˅5veU}AbvyA/g 氚 Z N+lR~aeԩj9&&CLgMʼn7a A0ƀHEA3~{q q1vƨl効9)>൜fN1N FIrdq8Y^:_73.|3 f%Jش?MOY s 3;} Rc0`d[鯠$ÿ - έhǴ"P 6T{TUٴ+9E28Y*MOt0O9Bݍqg7Ŕ9O)z?7#]u rBIHAאTpl>՟,SpT4@~BA%}'0+{eRF&rĪ#uu\{BHuM6`pG}N+!'_oN콶3a3dXZzCyCUɪ嶂ZZZ۱f,fAg-@`g v6V?Dhf6t=M&ʺ6ײ'݉#֚>d8s9xN=ڮjAv11;u2%M2oN1uo%տPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!Ƶtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] Uw xTG%'+M.k8=FL1W]/1245789:<=>A %R<O&V[]036;?@B8@0(  B S  ?:<@BIJQR^_jkz{X[abijvw()0189<=DEQRVXcdps}~  #$()+,89EFJKSTYZcepqxy  "#+-;<FGIJOPZ[acmntv}~%'/19:>?IJUV[\acjlrt{}  '(-.>@IJQSXZbcnpz{  *+45>@FGWXbclmwx  !"-067@ANOSTXY_ajk{|       # $ - . A B L M V X ` a i j u v { |         ) * 3 4 7 8 = > H J T U Y Z _ ` i j o q | }       ! 3 4 9 : < = D E P Q [ ] a b t u | }      " # + , 9 : @ A F H N O ] _ b c k m u w     " ' ( / 0 2 3 = ? B C D F L N U V X Y _ ` e f k m w x !")*68DELMVWbcnowy  $%12=?ABIJQR[\^_ijrs{| %&+,./<=CDGHST[\acmnvw}~  !,/56;<BCGHRS\]deklsu~   "$%239:CEPR_alost !",/12@ACDOQST^_ijoqyz   )*,-5689?AEFMNWX\]achiop{| !&'-.01>?JKRSghtvxy %&+-?@HIXYjkuv{|     &(9:?@IJLMTUefpqxz  !#56<=HIOPRS_`ikpq|}    ()./46?@JKZ\egmnz}  #$-.<=IJXYbcmnuw )*/068DESTXYabmoxz!"()13?AIJUW`aijpq{| '(<=FHRS]^abhipq()4578BCNOX[efnovw&'+,13>?JKST\]`adevw       ( * 0 1 ; < G H Z [ ` a i j t u ! !!!!!,!-!3!4!S@SGSISLSMSXSYSfSgSpSqSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT TTTTTT T*T+T3T4T>@@h@i@@@CCDDEE5E6EwExEEE F FbFcFFFFFGGeGfGGGGGGGHHHHII/I0IRISIIIIIIIJJ0J1JQJRJJJJJJJJJ=K>KjKkKDLELLLLL%M&MMM%N&NNNOOPP"P#PDPEP_P`PPPPPPPPPQQ8Q;QQQ8R:RARBR[R\R}R~RRRRRRR S S3S4SpSqSSSUU3P`PP:QUU]PjDm<`h(@CK;pH\D ^`OJQJo( ^`OJ QJ o(o   ^ `OJQJo( \ \ ^\ `OJQJo( ,,^,`OJ QJ o(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJ QJ o(o ll^l`OJQJo(h^`OJQJ^Jo(h^`OJ QJ ^J o(oh  ^ `OJQJ^Jo(h\ \ ^\ `OJQJ^Jo(h,,^,`OJ QJ ^J o(oh^`OJQJ^Jo(h^`OJQJ^Jo(h^`OJ QJ ^J o(ohll^l`OJQJ^Jo(h^`OJQJ^Jo(h^`OJ QJ ^J o(oh  ^ `OJQJ^Jo(h\ \ ^\ `OJQJ^Jo(h,,^,`OJ QJ ^J o(oh^`OJQJ^Jo(h^`OJQJ^Jo(h^`OJ QJ ^J o(ohll^l`OJQJ^Jo( ^`OJQJo( ^`OJ QJ o(o   ^ `OJQJo( \ \ ^\ `OJQJo( ,,^,`OJ QJ o(o ^`OJQJo( ^`OJQJo( ^`OJ QJ o(o ll^l`OJQJo((@Cm<;pH]PSCI1h 3z-|I}h~O)vE&k}0*UU@xUx@UnknownG* Times New Roman5Symbol3. * Arial7K@Cambriaa BalticaUzbekTimes New Roman] BalticaTADTimes New RomanQ&PANDA Times UZArialWTimesUZTimes New Romana"PANDA Baltic UZArial Narrow5. *aTahomaG5  hMS Mincho-3 fg7.{ @Calibri?= * Courier NewQTORTTimes New RomanUFutTadTimes New Roman;WingdingsA BCambria Math"1hu,"t I+ I+!nS24UU JqHP ?h~2!xx NEO-STYLEUser    Oh+'0X    ,8@HP NEO-STYLENormalUser6Microsoft Office Word@F#@6@* I՜.+,0 hp  RePack by SPecialiST+U     !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry F@ 41TableDfWordDocument4SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjy  F' Microsoft Office Word 97-2003 MSWordDocWord.Document.89q