ࡱ> _!Zbjbj.^bb>%%%%%9999,e$9dddU~W~W~W~W~W~W~$^>{~E%ddddd{~%%~XXXd?%%U~XdU~XXnx| z e^ULy A~~0zX@@||%~,ddXddddd{~{~Xdddddddddddddddd? :#: TA LIM PARADIGMALARI REJA: Ta lim paradigmalari: ularning paydo bo lishi va rivojlanish tendentsiyasi. An anaviy ta lim paradigmasi Ratsionalistik ta lim paradigmasi Fenomenologik ta lim paradigmasi Texnokratik ta lim paradigmasi Ezoterik ta lim paradigmasi ADABIYOTLAR: Pedagogika. // M.X.Toxtaxodjayeva umumiy tahriri ostida. T.: Ozbekiston faylasuflari jamiyati, 2010. Xodjayev B.X. Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti. T.: SANO-STANDART, 2017. Xodjayev B.X., Saliyeva Z.T. Pedagogik tadqiqotlar metodologiyasi. T.: IQTISODIYOT DUNYOSI, 2018. C= ". !B@C:BC@0 =0CG=KE @52>;NF89.  .: !, 2002. >;5A=8:>20 .. 5403>38G5A:0O @50;L=>ABL 2 75@:0;5 <56?0@0483<0;L=>9 @5D;5:A88.  !1., 1999. Caesares, J., et al. (2012) Future of teaching and learning in higher education. Report, 13th version, USA TAYANCH SOZLAR: talim, paradigma, talimiy paradigma, ananaviy talim, bixiviorizm, fenomen, texnokratiya, ezoterika. Barchamizga malumki, shaxs tarbiyasi xilma-xil qadriyatlarga tayanib, amalga oshiriladi: - transtsendental (tarbiyalanuvchini mutlaq qadriyatlar Haqiqat, Yaratguvchiga yaqinlashtirish); - sotsiotsentrik (erkinlik, tenglik, mehnat, tinchlik, ijod, insonparvarlik va boshqalar); - antropotsentrik (individuallik, foydalilik, oz-ozini namoyon etish va boshqalar). Shaxsning har tomonlama kamol toptirishdagi tayanch qadriyatlarni belgilab olish oz navbatida talimiy paradigmalarni tanlab olishga ham imkon beradi. Paradigma (grekcha, paradeigma) sozining ozi keng manoda turmush va fikrlashining biror sohasining fundamental asoslarini aniqlab beruvchi oziga xos tuzilishga ega nazariya, deb izohlanadi. Pedagogikada paradigma atamasining ikki xil manosini ajratib korsatish mumkin. Birinchidan, bu faylasuf T.Kunning klassik talimotiga yaqin bolib, umummilliy tushuncha hisoblangan paradigmalar ilmiy faoliyat modeli, tadqiqot meyorlari, mezonlari, standartlari yigindisi, paradigma ilmiy jamiyatdagi aniq fanlar yoki qator fanlarda umumiy tarzda qabul qilingan dunyoni tushuntirishga yetakchi yondashuv, bir butun goyalar, qadriyatlar yigindisi. E.V.Berejkova, V.V.Kraevskiy, N.A.Korshunova kabi olimlar ham xuddi shunday nuqtai nazarga asoslanadilar. Xususan, E.V.Berejkova va V.V.Kraevskiylar tomonidan paradigma tushunchasiga shunday tarif berilgan: Paradigma fanning obyekti emas, uning ozi nazariy standartlar, metodologik meyorlar, qadriyatli mezonlar sifatidagi ilmiy faoliyat. Paradigma aniq vaqt doirasida ilmiy jamoatchilikka muammolarni qoyish va ularni hal etish modeli sifatida taqdim etiladigan barcha ilmiy yutuqlarga tegishli tadqiqot vazifalarini hal etish namunasi sifatida qabul qilingan nazariya (yoki muammolarni qoyish modeli). Paradigmani ikkinchi tarzda tushunish uni talim tizimini loyihalashning asosi, goya, yondashuv, tayanch modeli yoki talim strategiyasi sifatida izohlanadi. Bunday talqin etishda qoidaga muvofiq talimiy paradigmalar tushunchasidan foydalaniladi va u talimning asosiy yonalganligini aks ettiruvchi atamalar, qoyilgan pedagogik goyalarning manbai va usulini oziga qoshib oladi. Demak, shakllantiruvchi, insonparvar va ezoterik (I.A.Kolesnikov) avtoritar, manipulyativ va qollab-quvvatlovchi (G.B.Kornetov), ananaviy shakllantiruvchi, ananaviy rivojlantiruvchi, shaxsga yonaltirilgan (S.V.Kulnevich) ananaviy, ratsional va insonparvar (V.Ya.Pilipovskiy) manaviy va dunyoviy (I.A.Solovsova), pedagogik, androgogik, akmeologik, kognitiv va kommunikativ (Yu.G.Fokin) va boshqa paradigmalar ajratib korsatiladi. A.Kostinning tasnifiga muvofiq fundamental zamonaviy paradigmalarga quyidagilar kiradi. - asosida faoliyatli yondashuv turadigan, markazida bilim turadigan, obektiv-axboriy yondashuvli talim mazmunini tashkil etishning fanga doir modeli; - asosida faoliyatli yondashuv turadigan texnologik oqitish yoki oquvchilarning faoliyatiga bogliq holdagi tuzilishga muvofiq talim mazmunini tashkil etishning texnologik yonaltirilgan modeli; - asosida oz mavqeini belgilab olish usullari, talimning individual yonalganligi turadigan, asosiysi semantik individual rivojlanish bilan talim mazmunining qoshilish usullari bolgan talim mazmunini tashkil etishning shaxsga yonaltirilgan, yani antroponimik (P.G Izedrovich boyicha) modeli; - asosida songgi ijtimoiy madaniy mexanizmlarni translyasiya qilish va talimiy qadriyatlarni qaytadan tiklash turadigan uyushma, xalq, etnik guruhlarning turli-tuman ijtimoiy-madaniy oziga xosliklari asosida tashkil etiladigan talim mazmunini tanlab olishning ijtimoiy modeli; - talimning maqsadli yonalganligi yaxlit tarzda shaxsning rivojlanishini va oz-ozini rivojlanishiga yordam berish hamda zaruriy shart-sharoitlarni yaratishga asoslangan axborotlashtirishga almashtiriladi. SHu nuqtai nazardan dunyoning ehtimoliy modeli, uni ozlashtirish darajasini nafaqat uning bilishi, qanchalik darajada tushunishini, yani mazmunini egallaganligini aniqlab beradi; - talim jarayonining talim oluvchilarning ehtiyoj, qiziqish va imkoniyatlari bilan bogliqlikda tashkil etilishi, shaxsiy fikriy faoliyatni taminlash, mazkur ehtiyoj, qiziqish, imkoniyatlarni namoyon etish uchun zarur sharoitni yaratish asosida talim oluvchiga nisbatan nuktai nazar ozgaradi. Shaxsga yonaltirilgan talim konsepsiyasini ishlab chiqishni talab etadigan yangi paradigmalarning paydo bolishi amaliyotchi pedagoglarda ular asosida oz faoliyatini qayta qurish ehtiyojini keltirib chiqaradi. Biroq shaxsga yonaltirilgan talim, shaxsga yonaltirilgan oqitish tushunchalari mazmuni kundalik, shuningdek ilmiy darajada ham bir xil manoni ifoda etmaydi. SHaxsga yonaltirilgan oqitishning mavjud konsepsiyasi uning ananaviy, fanga yonaltirilgan oqitishdan oziga xosligi va farqi, eng avvalo shundaki, ozlashtirilgan bilim va faoliyat usullari faqat birgina maqsadni aks ettirmay, balki insonning shaxs bolish ehtiyojini amalga oshirish (A.V.Petrovskiy), uning subektivligini shakllantirish, shaxsning subektiv tajribasini boyitish (I.S.Yakimanskaya), shaxsiy vazifalarni amalga oshirish (V.V.Serikov), madaniyat kishisi sifatidagi individning shakllanishi (E.V.Bondarevskaya) sharti, vositasidir. Shaxsga yonaltirilgan talim va oqitish jarayonlarini aynanlashtirishga intilish shaxsga oqitishning madaniy uygunligi, insoniy muvofiqligi va hayotiy moslashuvchanlik tavsifi, eng avvalo, didaktik emas, tarbiyaviy maqsadlarni amalga oshirishga yonalganligi bilan bogliqdir. Shunday qilib, shaxsga yonaltirilgan talim jarayonining asosiy tavsifi uning boshqa maqsadga yonalganligi va ishtirokchilarga boshqacha yondashuvni ifoda etishidadir: talabalarni oz hayotiy faoliyat usullari, oz individualligini talabga javob beradigan tarzda amalga oshiruvchi oquv jarayonining haqiqiy subyektiga, oqituvchini esa, talaba faoliyati tashkilotchisi, boshqaruvchisi, talabalar va madaniyat orasidagi boglovchi bogin, talabani madaniyatga olib kirish va undagi oz ornini belgilab olishni taminlovchisiga aylantirishdir. Talimning yangi paradigmasining paydo bolishi faqat ijtimoiy-iqtisodiy ozgarishlar bilan bogliq bolmasdan, u butun madaniy rivojlanish jarayonida yuzaga kelgan. Uning shakllanishida insonparvarlik falsafasi va psixologiyasi (E.Fromm, J.P.Sartr, V.Frankl, N.Berdyaev, A.Maslou, K.Rodjers va boshqalar) asosiy orin egallaydi. Mazkur konsepsiyaning asosiy nuqtai nazari har bir alohida inson hayotining oziga xosligi, har bir shaxs noyob, individual, shartsiz qadriyat ekanligini etirof etish. Insonparvar falsafa va psixologiya oz-ozini realizatsiyalash, oz-ozini rivojlantirish ehtiyojini insonning yuksak ehtiyoji deya etirof etib, insonning oz noyobligini asrash va rivojlantirish, insonning erkinlikka erishish mexanizmi sifatida individual shaxsiy tanlovni amalga oshirishni ozida namoyon etish, qilingan tanlov uchun javobgarlikni boyniga olishda ularni amalga oshirishning muhim shartini koradi. Shuning uchun shaxsning rivojlanishi va insonning shakllanishi boshqalar bilan hamjihatlikda, ishonch, oshkoralik, sevgiga asoslangan insonparvar munosabatlarni ornatish jarayonida sodir boladi. Asosida talimga yangicha yondashuv yotadigan goyalarning rivojlanishida psixologlar ham muhim hissa qoshishgan: yaqin zonadan rivojlanish va inson rivojlanishida birgalikdagi faoliyatni roli haqidagi talimot (L.S.Vigotskiy), shaxsning hayotiy faoliyatdagi vazifalari, fikriy soha, insonning refleksiv imkoniyatlarining rivojlanishi, oquv faoliyati jarayonida uning psixik rivojlanish qonuniyatlari haqidagi tadqiqotlar (A.Leontev, L.Ansiferova, A.Petrovskiy, P.Galperin, V.Davidov va boshqalar). Oz-ozini tashkillash, oz-ozini rivojlantirish, oz ornini belgilab olish, oz-ozini realizatsiyalash, oz-ozini aktuallashtirish goyalarini sinergetika, insonparvar falsafa va psixologiya tomonidan tantanali suratda elon qilinishi mohiyatida quyidagilar aks etadigan talimga shaxsga yonaltirilgan paradigmasining namoyon bolishini belgilab berish zamonaviy ijtimoiy-madaniy vaziyatlarda ayniqsa talab etilishini korsatdi: inson murakkab, oz-ozini rivojlantiruvchi tizim sifatida qaraladi, har bir shaxsning noyobligi va takrorlanmasligi hamda uning rivojlanish traektoriyasi, oz qadr-qimmati etirof etiladi. Zamonaviy pedagogik fanlardagi maqsadiga (talimiy, tarbiyaviy), talimning bosh maqsadi madaniyatga yondashuvga, oquv-tarbiya jarayoni doirasida hal etiladigan vazifalariga, pedagog va talabalar orasidagi ozaro tasir etish tavsifiga kora paradigmalar farqlanadi. Biz esa, quyida koproq va keng tarqalgan besh paradigmaga alohida toxtalib otamiz: 1. Ananaviy-konservativ (bilimga yonaltirilgan paradigma). 2. Fenomenologik (insonparvarlik paradigmasi). 3. Ratsionalistik (bixevioristik, xulq-atvorli). 4. Texnokratik. 5. Ezoterik. 1. Ananaviy bilimga yonaltirilgan paradigma. Bilimga yonaltirilgan paradigmada talimning bosh maqsadi: Istalgan qiymatdagi bilim, bilim va yana bilimdir. Shuning uchun talim muassasasining roli insoniyat sivilizatsiyasi madaniy merosining koproq mavjud unsurlari ham individual, xuddi shunday ijtimoiy tartibni saqlab qoluvchi, individual rivojlanishga imkon beradigan zaruriy, xilma-xil, muhim bilim, konikma va malakalar, bundan tashqari ideal va qadriyatlarni uzatish va saqlashda namoyon boladi. Shuning uchun oquv dasturlari mazmuni tayanch, asosiy, bilim, konikma va malakalarni egallash vaqtida sinovdan otuvchi, shaxsning funksional savodxonligi va ijtimoiyligini taminlashga asoslanadi. 2. Bixevioristik (ratsionalistik) paradigma. Ratsionalistik paradigma ananaviy paradigmaga qarama-qarshi olaroq, ozining diqqat markazida mazmunni emas, oquvchilarning turli turdagi bilimlarni ozlashtirishining samarali usullarini qoyadi. Ratsionalistik talim paradigmasi asosida B.Skinnerning ijtimoiy injeneriya bixevioristik konsepsiyasi turadi. Talim muassasasining maqsadi talim oluvchilarda ijtimoiy meyorlar, milliy madaniyat talablari va natijalariga muvofiq, moslashuvli xulq-atvor majmui ni shakllantiradi. Shuning uchun xulq-atvor atamasi barcha turdagi reaksiyalar, insoniy xususiyatlar uning fikrlashi, his-tuygusi va harakatini bildiradi (R.Tayler). Mazkur paradigma talim muassasasiga talim oluvchilarning maqbul xulq-atvorini shakllantirish maqsadida bilimlarni ozlashtirish yoli sifatida qaraydi, yani har qanday talim muassasasi bu yashash muhitiga moslashtirishning talimiy mexanizmi. Bunday oqitishning asosiy metodlariga orgatish, trening, test nazorati, individual oqitish, korreksiyalash kiradi. 3. Insonparvarlik (fenomenologik) paradigmasining diqqat markazida oz-ozini rivojlantirish ehtiyojiga ega bolgan, hayot subekti, shaxs erkinligi va manaviyati sifatidagi talim oluvchi turadi. U bolaning ichki dunyosini rivojlantirish, shaxslararo muloqot, ijod, dialog, shaxs osishi uchun yordamga yonaltirilgan. Insonparvarlik paradigmasi vakillari yagona qarash bilan ajralib turmaydi. Uning doirasida talimning xilma-xil modeli amalga oshadi. Ularni bola va inson hayotining tengsiz davri sifatida bolalikka qadriyatli munosabat, yani talim muassasasining bosh vazifasi bolani rivojlantirish (aqliy, axloqiy, jismoniy, estetik) ekanligini etirof etish yagona yonalishda birlashtiriladi. Insonparvarlik paradigmasi doirasida harakatlanuvchi har bir talim tizimi ijodiy izlanishga asoslanib, talim va tarbiyaning sof mazmuni, metod va vositalaridan joy oladi. Insonparvarlik paradigmasi ham oqituvchi, ham oquvchilarning erkinligi va ijodkorligini talab etadi. Pedagogik faoliyatning insonparvarlik tamoyiliga asoslanuvchi paradigmasi quyidagi mezonlarga tayanadi: - talimning ijtimoiylashuvi - oqituvchilarni tayyorlash jarayoniga nisbatan texnokratik yondashuvdan voz kechish, ular tomonidan nisbatan ozlashtiriladigan bilimlar majmuasining pedagogik hamda psixologik xususiyat kasb etishini taminlash, oqituvchilarda umuminsoniy, umummadaniy qadriyatlar mazmunida ilgari surilgan goyalarga asoslangan ijtimoiy tafakkurni shakllantirish; - milliy hamda jahon madaniyati asoslari va ularning mohiyatidan xabardor bolish; - talim va tarbiya jarayonini tashkil etishda milliy istiqlol goyalariga asoslanish; - shaxsning oz-ozini rivojlantirish hamda mustaqil talim olishga bolgan layoqatiga tayanish va uni takomillashtirish; - oqituvchilarning kasbiy jihatdan shakllantirish jarayonida oqituvchi hamda talabalarning ozaro hamkorlikda faoliyat olib borishlariga erishish; - talim (xususan, kasbiy talimi) jarayonida oquv dasturlarining talabalar qobiliyati hamda qiziqishlariga kora tanlab olinishi borasidagi imkoniyatning mavjudligi; - pedagogik talimning fundamental xususiyat kasb etishi, yani, talabalar tomonidan ozgaruvchan sharoitlarda shaxs ijodiy rivoji asosini taminlovchi invariant bilimlarning ozlashtirilishiga erishish; - mehnat bozori hamda ijtimoiy jarayonlarda yuzaga keluvchi hamda doimiy ravishda ozgarib turuvchi ehtiyojlarga tolaqonli javob bera oladigan talimni shakllantirish shu asosda kasbiy moslashuvchan mutaxassislarni tarbiyalash; - talimning uzluksizligi, talimning har bir jarayon bosqichining natijalanishini taminlovchi kasbiy talim (kadrlar malakasini oshirish hamda ularni qayta tayyorlash) dasturlarining tizimining yaratish va rivojlantirish, muayyan dasturni talimning u yoki bu bosqichida oqitilishi yoki oqishni boshqa tipdagi oquv muassasida davom ettira olish imkoniyatini bera olishi; - talimning ekvivalentligi, yani uning davlat talim standarti, milliy madaniyati va mentalitet, shuningdek, xalqaro meyorlarga muvofiq darajasi. 4. Ilmiy-texnik, texnokratik paradigmaning bosh maqsadi amaliy takomillashtirish uchun zarur aniq ilmiy bilimlarni uzatish va ozlashtirishdan kelib chiqadi. Bilim kuch, shuning uchun inson qadr-qimmatini uning bilish imkoniyatlari aniqlab beradi. Inson ozini ozicha emas, faqat aniq belgilangan etalon (ortacha namuna, standartlashgan)dagi bilish yoki xulq-atvor sohibi sifatidagina baholaydi. Texnokratik paradigma sharoitida oquv-tarbiya jarayonining istalgan natijasi ha yoq, biladi bilmaydi, tarbiyali tarbiyasiz, egallagan egallamagan tizimida baholanishi mumkin. Bu erda tayyorgarlik, malumotlilik, tarbiyalanganlik darajasi tekshirib aniqlanadigan qandaydir etalon, ideal mavjud boladi. 5. Ezoterik paradigma. Bu bizning sayyoramizdagi eng qadimiy talimiy paradigmalardan biri. Mazkur sozning yunonchadan sozma-soz tarjimasi sirli, yashirin manolarini bildiradi. Uning mohiyatini abadiy va ozgarmas 68:DF  Z \   " ' ( ) * + 9 : @ A H I O S T W X Y b c o p x  ŶԶԶuht4CJOJQJaJhu ht4CJOJQJaJ$hu hu CJOJQJaJmH sH $hu ht4CJOJQJaJmH sH hu 5CJOJQJ\aJh!5CJOJQJ\aJ*hu hu 5CJOJQJ\aJmH sH *hu hu 5CJOJQJ\aJmHCsHC.8:F \  8 r 2 $ & F d^`a$gdu $ d^a$gdu $ & F d^`a$gdu  $da$gdu  P b p r 0 2  '(*,-23;<>@˿tdtdtSdtdtdtSdt!h>?CJOJQJ\aJmH sH hu hu CJOJQJ\aJ'hu hu CJOJQJ\aJmH sH "hu hu 5CJOJQJ\aJ*hu hu 5CJOJQJ\aJmH sH hu 5CJOJQJ\aJhu CJOJQJaJhu ht4CJOJQJaJ$hu ht4CJOJQJaJmHCsHC$hu ht4CJOJQJaJmH sH  =K{wd1] $D&* $da$gdj$d`a$gdj $ a$gdu $ da$gdu @AGHJKNP[]dfrt}~9:uv^_d"e"##;|llllllht4CJOJQJaJmH sH h>?CJOJQJaJmH sH hjCJOJQJaJmH sH $hjhjCJOJQJaJmH sH hjhjCJOJQJaJhu hu CJOJQJaJht4ht45CJ\aJ'hu hu CJOJQJ\aJmH sH hu hu CJOJQJ\aJ*# $"$$$Z%[%))}+~+++/,N,,, /0+1Z1113-333 44568>8;;CCD DDDFFFGXFYfYZUhjhjB*mHCphsHC'hjhj5CJOJQJaJmHCsHC'hjhj5CJOJQJaJmH sH $hjhjCJOJQJaJmHCsHCh>?CJOJQJaJmH sH ht4CJOJQJaJmH sH $hjhjCJOJQJaJmH sH 0*, /0q00011+1368;L<=>t>>?+@@AVCC 7d`7gdj$d`a$gdj $da$gdjCFZ Z!Z $da$gdu gdj$d`a$gdjHaqiqatga munosabat tashkil etadi. Ushbu paradigma tarafdorlarining fikricha, haqiqatni shunchaki bilish mumkin emas, unga vijdon pokligi orqali erishish mumkin. Pedagogik faoliyatning oliy maqsadi oquvchining tabiiiy kuch va imkoniyatlarini yuqori darajadagi ongga ega bolish, Kosmos bilan muloqot uchun sarf etish va rivojlantirishda namoyon boladi. Shuning uchun oqituvchining muhim muhofaza qiluvchi funksiyasi talim oluvchilarning axloqiy, jismoniy, psixik tayyorgarligini amalga oshirish va mavjud kuchlarini rivojlantirishdir. Z Z!Z$hjhu CJOJQJaJmH sH hjhjCJaJmH sH ,1h. A!"R#n$n% j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHL`L 1KG=K9 dCJ_HaJmHsHtH BA B A=>2=>9 H@8DB 0170F0XiX 01KG=0O B01;8F04 l4a .k . 0 5B A?8A:0 f@f u   170F A?8A:0d^m$CJOJPJQJ^JaJtHZZ@Z j"5:AB$dh`a$CJOJPJQJ^JaJtHHoH j "5:AB =0:CJOJPJQJ^JaJtHPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VCWNIA!ޝ}7/݉%BR7Hw9!p<Ǥፉ.EB\ /T*Y>,cy'$gC."Vso+C1OǓt}8>V3mBb%DWs'O''Gw ~lh;UM!DzŬ;C K^ysJJ1KRμ)~.ک/ Y\n9?[]67)qnpJOF$ w;fCLL&׸m%]V%z-{ v8Ҩm-.xo(-ms~ۜ|s>Ͼ%O04h=یщ!eƌ\f :C*OiIA 64HpUa7 UO3 d:(fA@٣>N"Hhp&hA38 )SUUR'V5&HM.6xpyn,ބ!h^^Z4~0#w,,& g"Ic힍Q)˕C6%^+Hk!$A*#.D)irdq8Y^}q~C>Np%uJx?+al|zf[Ux5b>c!:M (MkIVEpYPҍN2$ÿ -.h۴"P6T{T 6]u̒VhVnR+n;)ȔbL X6Y`+qB]( 0H1$6_[s)k8Tm Aa?R d ڒɾ0{eRF& Ī't\{BHuM6`pGϽO+!XoN'^[crh2*tW<{1U+l_QSncX<)Q(wJH ٯ#zCm>nhf6t}M&ʺ6ײ'\gkNS:;\qN-S;kǺ"{DailL`̗/޿ ^o#I&%0]SPV!] PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!^}-theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] >@^ @#Z!Z$&().*C!Z%'*+8@0(  B S  ?#)*79ABGHPQST_`moxy "+9:@AHIOYbcopx8`jpq"(/6RUW`ety#%67=>ILSUbcrw #&/034=>CDQRYZghpqvwz{&3=>EFNOUVYZdehiqw  #$-.9:FGLMUV\^fgqs|~  !&'/1<=GIVXeguvz{       # . 5 6 : < A B F G N O Z \ g h q s } ~       ! ' ( - . 8 9 A B J K W X [ \ a b j k s t y z        $ % + , 8 9 A B L N T U [ \ c d k l s t | }         ! ( ) . 0 5 7 G I T U W X ` b p r { }       & ' ) * 5 7 G I Q R T U ] _ l o x z ()45;?FGQR[\egpqvw  '(34;<CDNOVW]^ghopyz #$)*01<=GHPQXY_`ijqr{|()129:CDKMQSXYefqr -.01;<JKQRXY^_fgyz !"*+79>?HIXY`agkqr~  +-45:;@AFGPQYZabhirs{| !%&-.12=>CDJKUV^_hjoqxy&'34:;GHMNWY^_mnyz "#)*24BFKL[\jmvw')/1<>EFTU[\^_ghuv $%+,67DEJKUX_`egno}~ "#+-01ABIJOPYZ`aghrsxy  '(,-3467=>ABIJRSZ[klz} !#()78FGPQSTacjluw  #%(),-238FNOWXbcjkpr}~ $%'(68ABLMUV_`ht{|  "#,-9:<=FGST]^cdqsz|   $ % 0 5 : ; @ A L N S T [ \ g h j k p q  !! ! !!!*!,!1!2!;!"@"J"K"["\"g"h"s"u"""""""""""""""""""""""""""""""##### #*#+#3#4#:#;#D#E#U#V#b#c#j#k#p#q#{#|#############################$$$$$$!$#$&$'$3$4$;$<$C$E$Q$Y$Q%W%Z%\%b%c%j%k%m%n%r%s%|%}%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%&&&&&&(&5&7&C&I&T&Y&a&f&o&p&w&x&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&'' ' '''''&'''+','5'6'E'F'M'N'X'Y'`'a'g'h'q''''''''''''''''''''''''''''(( ( (((((%(,(.(/(<(=(D(E(G(H(Q(R(Y(Z(a(c(j(k(p(q(v(w(((((((((((((((((((((((((((((()))))))))+)Q)X) *.*/*5*6*A*B*I*J*W*X*`*a*k*l*y*z***************************++ + +++"+#+)+++-+.+<+>+E+F+K+M+W+Y+`+b+h+i+p+q+|+~+++++++++++++++++++++++++++,,,,,,',(,6,7,@,A,K,L,Y,Z,_,`,h,i,p,r,w,x,{,|,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-- ---&-.-0->-?-E-L-Z-\-i-k-z-{-------------------------------.. ..... .).*.8.:.E.F.M.O.S.].b.c.j.k.p.q.y.z...........................//////////$/%///0/7/8/=/>/F/G/P/Q/[/\/e/g/l/m/s/t///////////////////////////0000"0#0,0-0<0=0@0A0D0E0K0L0R0S0Y0Z0d0e0n0p0v0w0y0z0000000000000000000000000111111111122333 3T3W33333%4(44444b5e555.6166677778888!9$9'959@9O99999999999999999:::::: :":':(:.:/:6:7:;:=:B:C:G:H:S:\:d:e:k:m:|:}:::::::::::::::::::::::::::; ;;;;;%;);2;5;?;C;L;O;Z;\;d;e;p;q;w;|;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;<< <<<<(<)<,<-<4<5<=<><M<N<R<T<Z<[<c<d<o<p<{<|<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<= ==="=$=-=.=7=8=>=?=E=F=J=L=P=Q=W=X=_=`=f=g=o=p=v=x=================================>> > >>>>>>>(>)>0>1>8>:>A>B>G>H>V>W>\>]>e>f>n>o>y>z>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>HP8bq#wI M <?FkqjQSq:<E$R%c%j%&&Y'`'((+) ****+++,,F---.....///w0y00111133T3U333%4&444b5c5.6/67788#9$99!:|:::x;;;<S<T<<<<<w== >>>>333333333333333333333333333333333333333333333333333333#o  "<> Oy{[220z rJj~>!6LP4L+n$#U@$BX5KD&_^"ZF^DǒyNps`q|r ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo(" B2yNp`q&_^F^ r5KU@Oy{jP4L+! Ԙ~̲m쌩UEXFJ椑fʌp4> AD=j^>tnjvZ"8VE6-tmъ G|η8k` oPfvKV4?lvKSC9+r#@ Et:#_n3~)a#q!S?Z$,)- v#QU3q!#'>/ ]#~??Z$#d%AI[DQU3#7JK7J#*DZTS#W,)#E\]m#/ ]~)a]mC9+rEMwt vu j!>?t4>>@@88<>@ @@Unknowng*Ax Times New RomanTimes New RomanMSymbolWingdings 3S. *Cx ArialTimes New RomanU.@CalibriCentury GothicA$BCambria Math"1hZiGcjGe 5 re 5 rn20>> KQHP  $Pu 2!xx AdminAdmin@         Oh+'0T    (4<DLAdminNormalAdmin2Microsoft Office Word@@p$I@3 ee 5՜.+,0 hp   UralSOFTr >     !"#$%&'()*+,-./123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqstuvwxy{|}~Root Entry F> e1Table0܃WordDocument.^SummaryInformation(rDocumentSummaryInformation8zCompObjr  F Microsoft Word 97-2003 MSWordDocWord.Document.89q