ࡱ> [bjbj4ΐΐ̗5bb22224200000333$pFC3"333Cbb00XKKK3[b00K3KK?6ö029xN , n0XööN33K33333CC)"3333333333333333( (:OZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY VA ORTA MAXSUS TALIM VAZIRLIGI NIZOMIY NOMIDAGI TOSHKENT DAVLAT PEDAGOGIKA UNIVERSITETI AMALIY PSIXOLOGIYA KAFEDRASI DOTSENTI, PSIXOLOGIYA FANLARI NOMZODI S.X.JALILOVA TOMONIDAN RIVOJLANISH PSIXOLOGIYASI VA PEDAGOGIK PSIXOLOGOUA FANIDAN O`SMIRLIK DAVRI MAVZUSI BOYICHA Pedagogika va psixologiya TALIM YONALISHI 201,202,204GURUHLARDA 2021 yil 29 oktyabrda OTKAZILGAN OCHIQ MARUZA MASHGULOTI HUJJATLARI Toshkent 2021 y. Mundarija: 1.Ochiq darsning otkazilishi haqidagi elon matni 2. Ochiq darsning otkazilishiga oid umumiy malumotlar. 3.Maruza mashgulotining texnologik ishlanmasi. 4. Mashgulot mavzusi boyicha maruza materiallari. 5.Mavzu boyicha korgazmali materiallar. 6.Ochiq darsning kafedra yigilishidagi muhokamasi boyicha yigilish bayonidan kochirma. 7.Ochiq darsga tashqi va ichki ekspertlar tomonidan taqdim etilgan taqrizlar. ELON 29.10.2021 yil Pedagogika va psixologiya fakulteti 1-08 xona 3-JUFTLIK (12:20-13:40) da dotsent S.X.JALILOVA tomonidan Pedagogika va psixologiya ta`lim yonalishi 201,202,204- GURUHLARDA O`smirlik davri MAVZUSIDA OCHIQ MARUZA MASHGULOTI OTKAZILADI OCHIQ DARSNING OTKAZILISHIGA OID UMUMIY MALUMOTLAR: 1.Ochiq dars sanasi: 29.10.2021. 2.Ochiq dars otkazilgan talim yonalishi: Pedagogika va psixologiya 3.Ochiq dars otkazilgan vaqt: 1220-1340 4.Ochiq dars otkazilgan joy: 3-bino, 1-08 auditoriya. 5.Ochiq dars turi: maruza 6.Ochiq darsda ishtirok etgan akademik guruhlar: 201,202,204 - guruh 7.Ochiq dars otkazilgan fan: Rivojlanish psixologiyasi va pedagogik psixologiya 8.Ochiq dars mavzusi: O`smirlik davri 9.Ochiq dars maqsadi: Talabalarda o`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari; o`smirlik davridagi shaxslararo munosabatlar; o`smirlarning o`quv faoliyati; deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari haqidagi tasavvurni shakllantirish. 10.Ochiq dars uchun belgilangan ichki ekspert: Toshkent davlat pedagogika universiteti Amaliy psixologiya kafedrasi dotsenti Maxmudova D.A., Amaliy psixologiya kafedrasi dotsenti v.b. Ismoilova N.Z. 11.Ochiq dars uchun belgilangan tashqi ekspert:Xalqaro Islom Akademiyasi, Din psixologiyasi va pedagogika kafedrasi katta o`qituvchisi, psixologiya fanlari bo`yicha falsafa doktori (PhD) N.A.G`ayibova 12.Ochiq darsda erkin kuzatuvchi sifatida ishtirok etgan kafedra oqituvchilari:dotsent Tursunov L.S.,dotsent v.b.Alimova G.K. 13. Ochiq darsda qollanilgan axborot va pedagogik texnologiya: taqdimot maruza orqali muammoli masalalarni shakllantirish uslubiyoti. 14.Ochiq dars natijalari kafedra yigilishida muhokama qilingan sana: 2021 yil, 3 noyabr, 6-sonli yig`ilish. MAVZU: O`SMIRLIK DAVRI Darsni olib borish texnologiyasi Talabalar soni: 30 Vaqti: 2 soat Oquv mashg`ulotining shakli Ma`lumotli ma`ruza Ma`ruza rejasi 1.O`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari. 2. O`smirlik davridagi shaxslararo munosabatlar. 3.O`smirlarning o`quv faoliyati. 4. Deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari. Oquv mashg`ulotining maqsadi: Talabalarda o`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari; o`smirlik davridagi shaxslararo munosabatlar; o`smirlarning o`quv faoliyati; deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari haqidagi bilimlarni tarkib toptirish.Pedagogik vazifa:Oquv faoliyatining natijasi:1. O`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlarini tushuntirish;1. O`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari haqida tasavvurga ega bo`ladilar.2. Osmirlik davridagi shaxslararo munosabatlarni bayon etish; 2. Osmirlik davridagi shaxslararo munosabatlar haqida bilimga ega bo`ladilar3. O`smirlarning o`quv faoliyati haqida ma`lumot berish. 3. O`smirlarning o`quv faoliyati masalasi bilan tanishadilar. 4. Deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari yuzasidan tushuncha berish.4. Deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari haqida tushunchaga ega bo`ladilar.Oqitish usullari va texnika Ma`ruza, BBB jadvali, Muammo texnologiyasi,Tushunchalar tahlili texnologiyasi.Oqitish vositalari Maruza, ommaviy, guruhliOqitish shakli Maruza matni, slayd-prezentatsiyaOqitish shart-sharoitlari Maxsus texnik vositalar bilan jixozlangan xonaMonitoring va baholash Oz-ozini nazorat qilish. MAVZU: OSMIRLIK DAVRI. Darsning texnologik kartasi Ish jarayonlari vaqti Faoliyat mazmuniOqituvchiTalaba1-bosqich. Kirish (10 daqiqa)1.1 Ma`ruzaning mavzusi, rejasini e`lon qiladi, oquv mashg`ulotining maqsadi va oquv faoliyat natijalarini tushuntiradi (1-ilova)Tinglaydi, mavzu nomini yozib oladi1.2 Mashg`ulotni otkazish shakli va baholash mezonlarini e`lon qiladi.BBB jadvalining 1-va 2-ustunini to`ldirishga ko`rsatma beradi (2-ilova).YOzib oladi2-bosqich Asosiy jarayon. (60 daqiqa)2.1 Mavzu rejasining birinchi punkti boyicha ma`ruza qiladi (5-10 ilova). Ma`ruza boyicha talabalarga quyidagi tushunchani taqdim etadi: Osmirlik davri bu... YOzadi, savollarga javob beradi. 2.2 Mavzu rejasining ikkinchi punkti boyicha ma`ruza qiladi (11-14 ilovalar). Ma`ruza boyicha Muammo texnologiyasidan foydalangan holda talabalarga quyidagi muammo bilan murojaat qiladi: Osmirlik davrida ijtimoiy-psixologik ozgarishlar nimalardan iborat?Savollarga javob beradilar, erkin bahs-munozara yuritadilar. Guruhlarda ishlaydilar2.3 Mavzu rejasining uchinchi punkti boyicha ma`ruza qiladi (15-ilova). Boshqa usullar haqida qisqa nazariy ma`lumotlarni organishda Kichik guruhlarda ishlash orqali amalga oshirilishini e`lon qiladi. 2.4. Mavzu rejasining to`rtinchi punkti bo`yicha ma`ruza qiladi (16-18 ilovalar).Tushunchalar tahlili texnologiyasidan foydalangan holda guruhlarga topshiriqlar beradi (3-ilova). Guruhlarda ishlashga yordam beradi. Qoshimcha ma`lumotlardan foydalanishga imkon yaratadi. Diqqatlarini kutiladigan natijaga jalb qiladi. Har bir guruh topshiriqlarini vatman-qog`ozlarga tushirib, taqdimotini otkazishga yordam beradi, bilimlarini umumlashtiradi, xulosalarga alohida e`tibor beradi. Topshiriqlarning bajarilishini qay darajada tog`ri ekanligini diqqat bilan tinglaydi. Fikrlarini tinglab umumlashtiradi. Savollarga javob beradilar, erkin bahs-munozara yuritadilar. Guruhlarda ishlaydilar. 3-bosqich. YAkuniy bosqich (10 daqiqa)3.1 Mavzu boyicha umumiy xulosa qilinadi.Tinglaydilar 3.2 Talabalarning baholash mezonlari e`lon qilinadiYOzib oladi3.3 Ozini ozi nazorat qilish uchun savollar beradi.Javob yozadi 3.4 Navbatdagi mashg`ulotda koriladigan mavzuni e`lon qiladi va insert usulida jadvalga mustaqil ta`limga tayyorgarlik korishlarini soraydi.Insert usulida jadvalni toldiradi.  Mashgulot mavzusi boyicha maruza materiallari Mavzu: O`smirlik davri Reja 1. O`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari. 2. Osmirlik davridagi shaxslararo munosabatlar. 3. O`smirlarning o`quv faoliyati. 4. Deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari. Tayanch tushunchalar: o`smirlik davri inqirozi, negativism, akseleratsiya, o`tish davri, qiyin yosh, kattalik hissi,o`z-o`zini anglash, o`z-o`zini baholash, adekvat baho,qarama-qarshilik, ziddiyatlar,deviant xulq, delinkvent xulq. Tavsiya etilgan adabiyotlar: 1. Abramov G.S. Vozratnaya psixologiya. M; 2005. 2. Davtetshin M.G. va boshqalar. Yosh davrlari va pedagogik psixologiyasi. T., 2004. 3. Do`stmuxamedova Sh.,Nishanova Z.,Jalilova S. va b. Yosh davrlari psixologiyasi va pedagogik psixologiya. T.,2013. 4. Muxina V.S. Vazrastnaya psixologiya. M; 2003. 5. Goziev E.G. Ontogenez psixologiyasi. T; 2010. 1.O`smirlik davrida shaxs rivojlanishining o`ziga xos xususiyatlari Osmirlik yoshining chegaralari orta maktabning V-IX sinflariga togri keladi va 11-12 yoshdan 14-15 yoshgacha bolgan davrni oz ichiga oladi. Lekin bu davr shartli bolib, 1-2 yoshgacha farq qilishi ham mumkin. Buni akseleratsiya hodisasi bilan tushuntirish mumkin. Akseleratsiya shaxsning psixik rivojlanishi va faoliyatining tezlashishi, jadallashuvi. Bunga kopgina omillar sabab bolishi mumkin. Tadqiqotchilar akseleratsiyaning 2 omilini ajratib korsatadilar: 1. Biologik. 2. Sotsial. Hozirgi davrdagi bolalar bundan bir necha 10 yil avvalgi bolalarga qaraganda jismoniy, psixik, intellektual rivojlanishda yuqori darajaga erishmoqdalar. Bunga oz miqdordabolsa ham qishloq xojaligi va tibbiyotda osishni rivojlantiruvchibiologik aktiv moddalarning qollanilishi, inson ozuqasida hayvon oqsil moddalari miqdorining oshishi sababi bolsa, ikkinchi tomondan sotsial omillar, yani hayot tempining kuchayishi, televidenie, radio, kino orqali bola qabul qiladigan infarmotsiya, malumot orqali ham tasir etadi. SHuning uchun yosh davrlarini organganda akseleratsiya jarayonini ham inobotga olish lozim. Osmirlik davrini kopincha otish davri, qiyin davr, krizis davri deb ham ataladi. Bu bejiz emas, albatta. Cnunki bu terminlar orqali bir davrdan ikkinchi davrga otish bilan bogliq bolgan ozgarishlar sodir bolishini ifodalash mukin. Inqiroz vaqtida osmirlar xulq-atvori doimo negativ xarakterda bolavermaydi. L.S.Vigotskiy xulq atvorning uch xil variantini korsatib otadi: negativizm osmir hayotining barcha sohalarida aniq ifodalanadi. Bir necha hafta va undan uzoqroq davom etishi mumkin. Tasirchanlik, quloqsizlikda namoyon bolib, bu holat 20% osmirlarda uchrashi mumkin. negativizm bazi hayotiy vaziyatlarda muhitning salbiy tasirlariga nisbatan yuzaga keladi ( oilaviy nizolar, maktab vaziyati va h.) va deyarli 60% osmirlarda kuzatilishi mumkin. negativ holatlar 20% osmirlarda namoyon bolmasligi ham mumkin. Osmirlik davrini otish davri deb ham atash mumkin, chunki ana shu yosh davrida bolalikdan kattalik holatiga otish yuz beradi. Osmirlik yoshi psixik jarayonlarning, oquv faoliyatining jiddiy ravishda qayta qurilishi bilan bogliqdir. Boshqa yosh davrlariga nisbatan osmirlik yoshi talim va tarbiya uchun ancha qiyin hisoblanadi. CHunki bu davr psixikasining, odamlar bilan boladigan munosabat formalarining jiddiy ravishda qayta ozgarishi hamda hayot sharoiti va faoliyatining ozgarishi bilan bogliq. Bu davrda yangi materiallarni tushuntirishning eski shakli va metodlari yaroqsiz bolib qoladi. Agar oquvchi kichik maktab yoshida oqituvchining batafsil tushuntirishlarini bajonu-dil eshitgan bolsa, endi bu forma kopincha oquvchilarni sozma-soz aytishga moyil bolgan oquvchi, endi uni oz sozi bilan gapirib berishga intiladi. Kechagina itoatkor, odobli bolgan bola tosatdan qorslik, qopollik, qaysarlik va intizomsizlik korsata boshlaydi. Kattalrning talab va korsatmalarini ilgarilari soz-siz qabul qilgan bola, endi osmir yoshiga kelib, ularga tanlab, tanqidiy munosabatda bola boshlaydi. Osmirda ozining shaxsiy fiklari paydo boladi. Osmirlarning oz qadr-qimmatalari haqidagi tasavvurlari ortiqroq boladi, ular serzarda bolib qoladilar. Agarda bularni hisobga olmasa oqituvchi osmir yoshidagi oquvchilar bilan til topisha olmaydi. Osmirlik yoshiga kelib, bola psixikasi taraqqiyotining yanada yuksakroq bosqichiga otadi. Bola boshlangich maktabni tugatadi. Bolaning orta maktabga oqishga otishi uning hayotida burilish davri hisoblanadi. Oquvchilar faktlar va hodisalar sistemasini organish, ular ortasidagi oddiy va konkret munosabatlarni tushunishdan fanlar asosini sistemali organishga otadilar. Bu esa osmirlardan ancha yuksak darajadagi psixik faoliyatni chuqur umumlashtirish va isbotlashni, ihtiyoriy diqqat hamda esda olib qolishni talab qiladi. Oquvchining ijtimoiy holati, uning ijtimoiy munosabatlar sitemasidagi mavqei tub mohiyat jihatdan ozgaradi. Psixologlar otkazgan tadqiqotlarning korsatishicha, kichik maktab oquvchisi psixik taraqqiyotidagi muhim ozgarishlar oquv faoliyati bilan boglangan bolsa, osmirining psixik taraqqiyotida atrofdagilar bilan sotsial ozaro munosabatlar sistemasining tarkib topishi asosiy rol oynaydi. Malumki, osmirlik davrining eng muhim xususiyatlardan biri jismoniy va jinsiy rivojlanish bolib, bu esa osmir tomonidan anglanadi va boshdan kechiriladi. Biroq turli osmirlarda bu ozgarishlar turlicha kechadi, va ular kopincha kattalarning osmir organizmida roy beruvchi ozgarishlar uning psixikasi va hatti-harakati, xulq- atvoriga tasirini qanday hisobga olishlari bilan belgilanadi. Masalan; ichki sekretsiya bezlarining kuchli ishlashi tasirida osmirda nerv sistemasining qozgaluvchanligi kuchayadi. SHuning uchun bu davrda kuchli tasirchanlik, haddan tashqari xafa bolishlik, jizzakilik kabi xislatlarni kuzatish mumkin. Biroq, agar kattalar sezgirlik namoyon qilsalar,bular bolmasligi ham mumkin. Jismoniy va jinsiy rivojlanish osmirda boshqa jinsga nisbatan qiziqishni hosil qiladi va bir vaqtning ozida ozining tashqi korinishiga bolgan etiborini kuchaytiradi. Lekin osmir sotsial jihatdan ham, psixologik jigatdan ham bu problemelarni togri hal qilishga hali tayyor bolmaydi. Bu esa ular uchun katta qiynchiliklar tugdiradi. Osmir xulq-atvori shu bilan belgilanadiki, kattalar unga ichki qarama-qarshiliklarni engishga qanday yordam beradilar. 2. Osmirlik davridagi shaxslararo munosabatlar Har bir yosh va har bir bola uchun sotsial muhit bilan ozaro munosabatlar sistemasi xos bolib, u bola psixik taraqqiyotining yonalishini belgilaydi. Osmir rivojlanishi ijtimoiy vaziyatning oziga xosligi shundaki, osmir kattalar va ortoqlari bilan yangi muloqat va munosabatlar sistemasiga qoshiladi va ular ortasida yangi holatni egallaydi hamda yangi funksiyalarni bajaradi. Bu nimalarda ifodalanadi? Kichik maktab oquvchisiga qaraganda bir emas, bir nechta oqituvchilar bilan munosabatlar ornatishi, ular shaxsi xususiyatlari va talablarini hisobga olishi lozim. Osmir uchun oqituvchi kichik maktab oquvchisiga oxshab katta avtoritetga ega emas. Osmirlar oqituvchi shaxsi, faoliyati va xulq-atvoriga yuqori talablar qoyadi. Ular doim oqituvchini baholaydilar va oqituvchiga ana shu baho asosida fikrlariga qarab munosabatda boladilar. Ortoqlari, kollektiv fikri, osmirning ozini fikri tarbiyachilari va ota-onalari fikri bilan togri kelishi yoki unga yaqin bolishi juda muhimdir. Faqat shundagina vujudga keluvchi qarama-qarshiliklarni hal qilish va osmir normal rivojlanishi uchun sharoitlar yaratish mumkin. Osmirning ortoqlari bilan doimiy ozaro tasiri unda kollektivda munosib orinni egallash intilishini vujudga keltiradi. Bu osmir faoliyati va xulq-atvorining ustun turuvchi motivlaridan biridir. Bu yosh davrida oz-ozini tasdiqlash ehtiyoji shunchalik kuchliki, ortoqlari uni tan olishlari uchun osmir barcha narsaga tayyor boladi. I.V.Straxov bo`yicha, o`smirlarning tengdoshlari bilan o`zaro munosabatlari quidagi shaklda amalga oshishi mumkin: 1.Oshna-og`aynigarchilik. 2.O`rtoqlik. 3.Do`stlik. Osmirning taraqqiyotida uning oilada tutgan orni muhim ahamiyatga ega. Agar ota-onalar va oiladagi katta yoshli kishilar osmirning imkoniyatlarini hisobga olsalar, unga hurmat va ishonch bilan qarasalar, oqish va ijtimoiy foydali faoliyatlarida uchraydigan qiyinchiliklarni engishga, ortoqlari bilan ozaro munosabatlar ornatishga yordamlashsalar, ularning kop sonli savollariga javob berib, ular bilan aloqalarni saqlab qolsalar, osamirning normal rivojlanishi uchun qulay sharoitlar yaratadi. Kichik maktab oquvchisi shaxsi uchun xarakterli bolgan xususiyatlar ularning tasirchanligi, taqlidchanlik va ularda mustaqillikning kam rivojlanganligidir. Mustaqillik aynan osmirlik davrida yorqin namoyon bola boshlaydi. Bu davrda oquvchilar kop narsalarni mustaqil ravishda bajaradilar va bunday faoliyatni kengaytirishga intiladilar. SHu orqali ular kuchli rivojlanayotgan katta deb hisoblanish ehtiyojini qondirish imkoniyatlarini topadilar. Katta bolish va katta deb hisoblanish ehtiyoji bu davrda ustun ehtiyoj bolib qoladi. Avvalo bu osmirning kattalar hayoti va faoliyatiga qoshilishiga intilishida ifodalanadi. Birinchi navbatda kattalikning hissiy idrok qilinuvchi tomonlari: tashqi qiyofa va hatti-harakat monerasi dam olish, xursandchilik qilish turlari, kosmetika, turli xil bezaklar qabul qilinadi. Kattalik taqlid orqali qolga kiritiladi va bu kattalikka erishishning eng oson usuli hisoblanadi. Katta bolishga intilish kattalar bilan boladigan ozaro munosabatlarda ham yaqqol namoyon boladi. Osmir oz huquqlarini kengaytirishga va oz shaxsiga nisbatan kattalarning huquqlarini cheklashga harakat qiladi. Osmirning kattalar bilan boladigan ozaro munosabatlarida qarama-qarshiliklar vujudga kelishi ham mumkin. Bunday qarama-qarshiliklarning 3 variantini ajratib korsatish mumkin: 1-variant uchun (qarama-qarshilik) ziddiyatning chuqurlashuviga va konfliktning murakkablashuvi xarakterli bolib, u juda uzoq davom etishi mumkin. Bunda kattalar osmirlarning ozlarini mustaqil deb hisoblashlarini tan olmaydilar va osmirga nisbatan eski stilni saqlab qoladilar. Buning natijasida esa ziddiyat vujudga keladi. Bunday hollarda kattalar oz avtoritetlarini yoqotib qoyadilar, osmir esa kattalarning talab, baho, qarashlarini qabul qilmaydi. 2-variant shu bilan xarakterlanadiki, ziddiyatlar epizodik ravishda vujudga keladi kattalar osmirlarga yon bosib, avval hal qilmagan narsalarni endi hol qiladilar, bu kattalarning qarashlariga zidkelsa ham, shunday qilishga majbur boladilar. Natijada konfliktlar kam roy beradi, biroq konfliktlar vujudga kelish imkoniyatlari doimo saqlanib qoladi. Bunday vaziyatda osmirda kattalikning rivojlanishi uning qiziqish va intilishlari mazmuniga bogliq boladi. Ziddiyatlar taraqqiyotning 3-varianti ziddiyat va konfliktlarning asta-sekinlik bilan yoqolishi bilan xarakterlanadi. Bu shunday hollarda roy beradiki, kattalar osmirning kattalashib qolganligini anglaydilar, ularga nisbatan oz munosabatlarini ozgartiradilar avval hosil bolgan ozaro ishonchni yoqotmaslikka harakat qiladilar. Agar kattalar ozlarining osmir bilan boladigan ozaro munosabatlarini ularning kattalashib qolganlarini hisobga olgan holda korsalar, konfliktli vaziyatlar bolmasligi ham mumkin. Osmirning psixik taraqqiyoti shaxsning oz-ozini anglashi bilan uzviy boglangan. Aynan shu davrda oz-ozini anglashning tez rivojlanishi, shaxsning oz shaxsiy baholariga asoslanishini korish mumkin. Agar kichik maktab oquvchisi oz faoliyatini va shaxsiy xislatlarini baholashda oqituvchiga ishonsa, osmir esa oz fikri, oz baholariga ega bolishga intiladi. Oz-ozini baholash kichik maktab yoshida namoyon bola boshlaydi. Lekin bu davrda oz-ozini baholash beqarorligi bilan xarakatlanadi. Osmirda esa barqaror xarakterda boladi. Osmirning hatti-harakati va faoliyati kop jihatdan oz-ozini baholash xususiyatlari bilan belgilanadi. Masalan; oz-ozini yuqori baholashda osmirda kopincha atrofdagilar bilan konfliktlar vujudga keladi. Oz-ozini baholash osmirning oz-ozini tarbiyalashga katta tasir korsatadi. Oz xususiyatlari va imkoniyatlarini boshqalar bilan solishtirib baholar ekanlar, osmir oz-ozini tarbiyalash programmasini tuzishlari mumkin. Ayniqsa bu osmirning ideallarida yorqin namoyon boladi. Ideal mazmuni osmirning oz-ozini tarbiyalash programmasi bolib xizmat qiladi. Bunda ideal tanlash oz-ozini baholash xarakteriga bogliq boladi. Agar oz-ozini baholash adekvat bolsa, tanlangan ideal yuqori talabchanlik, oziga nisbatan tanqidiylik, oziga ishonish, qatiylik kabi sifatlarning shakllanishiga yordam beradi. Agar oz-ozin baholash adekvat bolmasa, oziga ishonmaslik yoki haddan tashqari ishonish oziga tanqidiy munosabatda bolmaslik kabi xislatlar shakllanishi mumkin. Demak, osmir shaxsining normal rivojlanishi uchun oz-ozini baholash adekvat bolishi juda muhimdir. Xosh, oz-ozini baholash qanday vujudga keladi? Oz-ozini baholash faqat osmirning boshqa kishilar bilan muloqati protsessida vujudga keladi va tarkib topadi. Atrofdagilar bilan ozaro tasir etib, osmir ozini doimo boshqa kishilar bilan taqqoslaydi va shu taqqoslash asosida ozini bilib boradi. Atrofdagilar bilan ozaro tasirida bolib, osmir doim ular tomonidan baholanadi. Atrofdagilar bahosi oz-ozini baholashni shakllantiradi. Agar baho adekvat bolsa, oz-ozini adekvat baholash tarkib topadi. Agar osmirni etarlicha baholamasalar yoki ortiqcha baholasalar, unda adekvat bolmagan oz-ozini baholash shakllanadi. Dastlab oz-ozini baholash beqaror xarakterda boladi, keyinchalik barqarorlasha boradi. Shu munosabat bilan osmir asta-sekin vaziyatning bevasita tasirlaridan ozod boladi, ancha mustaqil bolib boradi. Kichik maktab oquvchisiga nisbatan osmirning emotsional sohasida muhim ozgarishlar roy beradi. Agar kichik maktab oquvchisining emotsiyalari nisbatan osoyishta xarakterda bolsa va oqituvchi tomonidan osonlik bilan boshqarilsa, osmirning emotsiyalari ularni boshqarishdagi qiyinchiliklar bilan faqr qiladi. Osmirlar katta ehtiroslilik va joshqinlik bilan ajralib turadilar. Ozini tuta olmaslik, oz-ozini nazorat qilishning sustligi shu bilan boglangan. Qiyinchiliklarga duch kelganda osmirda shunday kuchli hissiyot vujudga keladiki, bunda osmir boshlagan ishini oxirigacha etkazmasligi, bajargan narsasini yoq qilib tashlashi mumkin. Agar faoliyat osmirda kuchli ijobiy hislarni tugdirsa, u qatiy, chidamli bolishi ham mumkin. SHuning uchun ham osmirlarga qolidan keladigan ishni topshirish, ularni mos bilim, konikma va malakalar, faoliyat usullari bilan qurollantirish muhimdir. Osmirlar uchun oz hissiyotlarining kuchli namoyon bolishi xosdir. Agar ular ozlariga nisbatan oz bolsada, adolatsizlik his qilsalar, ular portlashga moyil boladilar, ammo keyinchalik bundan afsuslanadilar. Bunday reaksiya ayniqsa charchash holatida vujudga keladi. Osmirlardagi affekt, kichik maktab oquvchisining affektdan farqli ancha kuchli va joshqin. Osmirning emotsional qozgaluvchanligi bahslarda, nimanidir isbotlashda, hayratlanishni ifodalashda namoyon boladi. U barcha narsalarga qizgin reaksiya qiladi (masalan; kinofilmdagi qahramonlar bilan birgalikda xursandlik yoki qayguni boshdan kechiradi). Osmirlarning emotsional kechinmalari kichik maktab oquvchilaridan farqli katta barqarorlik kasb etadi.kopincha hissiyotlari bir-biriga zid boladi. Masalan; osmir oz ortogini jazolashi kerakligini bilib tursa ham, jon-jahdi bilan himoya qiladi. Osmir diqqat etiborli ham, qopol ham bolishi mumkin. Bu ziddiyatlar ijobiy, ijtimoiy ahamiyatga ega bolgan hissiyotlar foydasiga hal bolishi muhimdir. Masalan; osmirga oquv, mehnat va ijtimoiy faoliyatda hamma narsa ham chiqavermaydi. Shu tufayli unda gamginlik, afsuslanish, qozgalish hamma narsani tashlab yuborish kabi holatlar vujudga keladi. Osmirlik yoshining muhim psixologik xarakteristikalaridan biri shaxsning ahloqiy jihatdan intensiv tarkib topishi, ahloqiy ongining tarkib topishidir. Bu davrda faqat jismoniy taraqqiyot emas, balki bola shaxsi ham sezilarli ravishda rivojlanadi. Bu esa tevarak atrofdagi kishilarning tasiri ostida, maktabdagi talim-tarbiya jarayoni tasirida, kollektiv, tarbiyachilarining rahbarligi ostida amalga oshadi. Osmirlik yoshi dunyoqarashlarning, manaviy etiqod, prinsip hamda ideallarningtarkib topishi davridir. Xuddi shu yoshda ahloqiy ong taraqqiyotiga zamin qoyiladi. Osmirning qanday ahloqiy tajriba orttirishiga, qanday ahloqiy faoliyatini amalga oshirishiga qarab uning shaxsi ham tarkib topa boshlaydi. Osmirlik davridagi shaxsning taraqqiyotida eng muhim momentlardan biri unda oz-ozinianglashning tarkib topishidir. Kichik maktab yoshida hali oziga baho berish istagi bolmaydi. Osmirda esa oz-oziga nisbatan, ozining ichki ruhiy hayotiga, oz shaxsining sifatlariga qiziqish yuzaga keladi. Ozini boshqa kishilar bilan solishtirish, oziga baho berish ehtiyoji paydo boladi. Osmir oziga nazar solib qaray boshlaydi, oz shaxsining kuchli va kuchsiz tomonlarini bilishga intiladi. Osmir oziga: Men qanday odamman?, Men qanday foyda keltirishim mumkin?, Mening qanday yaxshi tomonlarim bor?, mening qanday kamchiliklarim bor? degan savollar beradi. Ozini anglashning dastlabki tarkib topishi va bundan keyingi taraqqiyoti osmirning butun psixik hayotiga, oqish faoliyatining xarakteriga, tevarak-atrofga bolgan munosabatlarining tarkib topishiga, uning boshqa odamlar bilan bolgan munosabatlariga tasir qilib, chuqur iz qoldiradi. Kichik yoshdagi osmir oziga atrofdagilar kozi bilan qaraydi. YOsh ulgayishi bilan oz shaxsini mustaqil tahlil qilish va baholash tendensiyasi boshlanadi. Osmir shaxsining barcha sifatlarini bir tekis anglay boshlamaydi: Avvalo oqish sifatlar mehnatsevarlik, matonat, diqqatlilik, tirishqoqlik anglana boshlaydi. Undan song boshqa kishilarga bolgan munosabatlarni ifodalovchi sifatlar ortoqlik, hissi, mehribonlik, vazminlik,qaysarlik hissi anglanadi. Nihoyat, burch hissi qadr-qimmat, vijdon hissi, prinsipiallik maqsadga intilish hissi anglanadi. Ozini anglash va voqelikka bolgan ongli munosabatning rivojlanishi asosida, osmirga bolgan talablarning ortishi hamda uning kollektivda tutgan yangi holati asosida osmirlarda oz-ozini tarbiyalashga, ozida ijobiy sifatlarni ongli ravishda va maqsadga muvofiq holda rivojlantirishga, salbiy sifatlarning namoyon bolishini tormozlashga, salbiy xislatlarni engishga, oz kamchiliklarini yoqotishga bolgan intilish yotadi. Osmirlarning oz-ozini tarbiyalashga intilishlariga kattalarning aralashishi zarur. Osmirlarni oz-ozini tarbiyalash imkoniyati borligiga ishontirish, ularga ozlarining fazilatlari va kamchiliklarini togri tushunishlariga yordam berish, oz-ozini tarbiyalashning togri yollarini korsatish kerak. Kattalik hissining yuzaga kelishi bu davrda vujudga keladigan muhim psixologik xususiyatdir. Osmir kattalik hissini, yani oz-oziga kattalardek munosabatda bolish, kattalar kollektivi, ular hayotining tolaqonli azosi sifatida yashashga tayyor ekanligini boshidan kechiradi: Kattalikning namoyon bolishi quyidagilarda kuzatiladi: 1. Ijtimoiy ahloqiy doirada kattalardan nisbatan ozod bolishi, oz qarashlari va mulohazalariga ega bolishida. 2. intellektual faoliyatida bilimlarni mustaqil egallashda. 3. Qiziqishlarda kattalarga taqlid qilishida. Kattalik hissi osmirning katta kishi sifatida oz-oziga bolgan munosabatida va ozining kattaligini etirof etish hohishida ifodalanadi. U tevarak-atrofdagilardan ozigakattalardek muomala qilishlarini talab qiladi, kattalarning qarshilik qilishlariga qaramay, oz qarashlariga harakat qiladi.osmirda ozida katta bolganligini anglash tasodifan yuzaga kelmaydi. Osmir oz kuchini ortayotganini sezadi, ozining boyi, ogirligi, jismoniy kuchi va chidamliligi osayotganligini koradi. Bilimlari ancha kengayayotganini, bazi kattalardan (ota-ona) ozib ketayotganligini anglaydi. Nihoyat, osmir kichik maktab yoshidagi davrga nisbatan kattalarning hayotlarida ishtirok etishlari ancha ortganini sezadi: u oilada masuliyatli vazifalarni tez-tez bajaradi, maktab ijtimoiy hayotida aktiv qatnashadi va malum jihatdan siyosiy etilganligini korsatadi. Kattalik hissining tarkib topishi bilan osmirlarda kattalarga nisbatan ortiqcha tanqidiy munosabatda bolish hislati vujudga keladi. Osmir kattalarning xato va kamchiliklarinipayqaydi boshlaydi va buni ozidagi kattalik belgilaridan biri deb hisoblaydi. Osmirlik davridagi muhim xususiyatlardan yana biri tengdoshlari bilan boladigan munosabatlarning chuqurlashuvidir. Osmir katta yoshdagi kishilarga qaraganda, oz tengdoshlari bilan yaqinroq muloqatda bolishga intiladi, chunki ular bir-birlarini koproq tushunadilar, ularning dunyoqarashi, tushunchalari bir-biriga yaqinroq. Kattalar bilan boladigan muloqat tengdoshlari bilan muloqatning ornini bosa olmaydi. Osmirning tengdoshlari, ortoq, sinfdoshlariga bolgan munosabati kichik maktab yoshidagidan farq qiladi: uning munosabatlari kop qirrali va mazmunliroq. Osmirlik davrida yaqinligi darajasi boyicha turli xil ozaro munosabatlar vujudga keladi: shunchaki ortoq, yaqin ortoq, dost. Ular ortasidagi muloqat oquv faoliyatidan, maktabdan tashqariga chiqa boshlaydi va osmir hayotining zarur va muhim sohasiga aylanadi. Tengdoshlari bilan muloqot oqishni 2 oringa surib qoyadi va ota-onalari bilan boladigan muloqot qiziqarsiz bolib qoladi. Osmirda bir tomondan, tengdoshlari bilan muloqotga, birgalikdagi faoliyatga intilish, ikkinchi tomondan, ortoqlari tomonidan hurmatga ega bolish xoxishi namoyon boladi. Bu muhim ehtiyoj bolib qoladi. Munosabatlardagi kongilsizlik, eng yaqin ega bolmaslik, yoki dostlikning buzilishi, osmir uchun eng ogir musibat hisoblanadi. Yolgizlikni his etish osmir uchun juda ogir. Sinfdoshlar bilan yaxshi munosabat ornata olmaslik, osmir endi oziga dostni maktabdan tashqarida izlashga undaydi. Osmir ularni topadi, biroq ular hamma vaqt ham yaxshi bolavermaydi. Kichik yoshli osmir shaxsiy xislatlariga kora jamoatchi. Ular jamoat ishlariga intiladilar va sevadilar. Va shu orqali muloqatdagi ehtiyojlarini qondiradilar, ozlarining tashabbukorlik, mustaqillik, aktivlik kabi xislatlarini namoyon qiladilar. Shunday qilib, osmirlik davrida shaxsning turli xil sifatlari tarkib topadi, yangi psixologik xususiyatlar vujudga keladi. Oqituvchidan osmirlarga shu xususiyatlarga mos munosabatda bolish talab etiladi. Pedagogning vazifasi odob va mohirlik bilan osmirlarda namoyon boladigan notogri qarashlarni engish, ularning adashishlariga yol qoymaslikdan iborat. Osmirlar bilan munosabatlarda qatiy ohang bilan buyuruq bermaslik, sozsiz bajarishni talab qiladigan korsatmalar va qatiy talablar qilmaslik zarur. Lekin, talablardan umuman voz kechmaslik lozim. Osmir bilan gaplashganda ishonch, maslahat yoki iltimos ohangida gaplashishi kerak. Buyruq kopincha salbiy reaksiyani yuzaga keltiradi, maslahatga esa umuman boshqacha munosabatda boladi. Shuning uchun ham bu xususiyatlarni bilgan holda oqituvchi va tarbiya metodlarini qollashi lozim. Osmir davrida qizlar bilan ogil bolalar ortasidagi munosabatlarda jiddiy ozgarishlar roy beradi. Bir-birlariga nisbatan qiziqish, yoqish hoxishi vujudga keladi. SHu munosabat bilan ozining tashqi korinishiga qiziqish ortadi. Jismoniy va jinsiy rivojlanishda qizlar oldinda boradilar. 5-6 sinflarda kopchilik qizlar ogil bolalarganisbatan baland va kattaroq boladilar. Buning natijasida bolalarda tola qonli emasligi hissi vujudga kelishi mumkin. Kichik osmir yoshidagi munosabatlar bilan katta osmirlar ortasidagi munosabatlar tubdan farq qiladi. Ularda tortinchoqlik, uyalish vujudga keladi. Bu bazilarda ochiq namoyon bolsa, boshqalarda yopiqchasiga boladi. Kichik osmir yoshida qizlar bilan ogil bolalar ortasida dostlik kam bolsa, katta osmirlarda esa tez-tez uchratish mumkin. Qarama-qarshi jinsdagi tengdoshlariga bolgan qiziqish osmir shaxsi rivojlanishi uchun katta ahamiyatga ega. Kuzatuvchanlik, ozining psixik holatlariga nisbatan diqqat-etiborlilik paydo boladi. Simpatiya shaxs imkoniyatlarini ishga soladi, unda yaxshiroq bolish istagi, yaxshilik qilish, yordamlashish, himoya qilish hoxishini vujudga keltiradi. Shunday qilib, osmirlik davrida ortoqlari bilan boladigan muloqot osmir shaxsi rivojlanishiga hol qoyuvchi tasir korsatadi. Dostlar bir-biriga aktiv tasir qila boshlaydilar, bir-birlarini tarbiyalaydilar, bir-birlari uchun namuna bolib, qoladilar. 3.Osmirning oquv faoliyati xususiyatlari Osmirlik davri uchun oqish asosiy turlaridan biridir. Osmirning psixik taraqqiyoti kop jihatdan uning qanday oqishiga bogliqdir. Osmirning oqish faoliyatida oziga xos qiyinchiliklar va qarama-qarshiliklar bor. Lekin shu bilan birga pedagog tayanishi lozim bolgan ustunliklar ham mavjud. Bu ustunliklar shundan iboratki, osmirlardagi kattalik hissi, ularning mustaqilligi oquv faoliyatining barcha turlariga bolgan mashgulotni mustaqil tashkil etish formalari ham, murakkab oquv materiali ham maktabdan tashqarida ozining bilish faoliyatini qurish imkoniyatlari ham oziga jalb qiladi. Ammo, u bu tayyorlikni hali qanday amalga oshirishni bilmaydi. Pedagogning vazifasi oquvchilardagi bu intilish, qiziqishlarni sondirmaslik. Osmirlik yoshiga otish oquvchilarning oqish faoliyatidagi muhim qayta ozgarishlar bilan bogliqdir. Oqish faoliyatining yangi va yuqoriroq bosqichi uning mustaqillik darajasi bilan belgilanadi. Voqelikka bolgan ongli munosabatning osishi bilan osmirlarning oqishga bolgan ongli munosabatlari sezilarli darajada ortadi. Osmirlar oqish faoliyati motivlari murakkab tuzilishga ega. Ular tarkibiga: 1. Keng ijtimoiy motivlar a) bilim olishning ijtimoiy jihatdan muhim ekanini anglash; b) mustaqil hayot va mehnatga tayyorlanish uchun oqish zarurligi va hakozo. 2. Bilish motivlari. 3. Shaxsiy motivlar bolalar kollektivida obro qozonishga intilish va rahbarlik rolini oynash kabi motivlar kiradi. Osmirlarning oqishga bolgan ijobiy munosabatlarining tarkib topishida oquv materialining goyaviy-ilmiy mazmuni, uning hayot va amaliyot bilan bogliqligi, bayon qilishning emotsional xarakteri katta ahamiyatga ega. Ekspeditsiyalar, turli xil togaraklar osmirlarning oqishga bolgan ijobiy munosabatlarining tarkib topishiga yordam beradi. Fan asoslarini egallash jarayonida hayot tajribasi va bilim saviyasi ortib qolmay, balki osmirlarning qiziqishlari tarkib topadi va rivojlanadi. Qiziqishlar kichik maktab yoshidagidan farq qiladi. Birinchidan, osmirlarda qiziqish sahosi ancha keng. Ijtimoiy siyosiy qiziqishlar ham asosiy orin egallaydi. Osmirlarning bilishga oid qiziqishlari oqish ishlarining qoyilishi bilan nihoyatda boglangan. Osmirning qiziqishlari faqatgina ancha keng va turli-tuman bolib qolmay, balki ancha chuqur va mazmundor bolib qoladi. Masalan; texnikaga. Osmirlarning qiziqishlari ancha barqaror boladi. SHuni ham etiborga olish kerakki, osmirlik yoshida zararli qiziqishlar ham bolishi mumkin. Osmirlik yoshining oxirlariga kelib, muayyan kasbga bolgan qiziqishlar tarkib topa boshlaydi. Bu esa kopchilik osmirlarning 8-sinfdan keyin texnikum, bilim yurtlariga borishlari bilan bogliq. Biroq, kopincha ularda kasb haqida toliq tasavvur bolmaydi. Oqish faoliyati xarakterining ozgarishi osmirdan aqliy faoliyatining ancha yuqori va uyushgan bolishini talab etadi. Osmirda idrokning kolami orta boradi. Osmirlik yoshida xotira va diqqatda muhim ozgarishlar yuz beradi. Ularning ihtiyoriligi ortadi. Xotira va diqqat uyushgan, idora qilinadigan va boshqariladigan jarayonlar xarakterini kasb etadi. Fikrlash faoliyatida ham muhim siljishlar roy beradi. Osmir fikrlash faoliyatining asosiy xususiyatlari abstrak tafakkurning osib borishidan, konkret obrazli va abstrakt tafakkur ortasidagi nisbatning abstrakt tafakkur foydasiga ozgarishidir. Aynan osmirlik yoshida maktab va maktabdan tashqari muassasalar talim-tarbiya ishining tasiri ostida, fan asoslarini egallash asosida qobiliyatlar tarkib topa boshlaydi. Avvalgi darvlarda ham qobiliyatlar namoyon boladi, ammo osmirlik davrlarida ular chinakam rivojlana boshlaydi. Buning sababi osmirlik chogida chuqur, tasirchan, barqaror qiziqishlar yuzaga keladi, tevarak-atrofga ongli munosabat vujudga keladi, mustaqil ijodiy tafakkur taraqqiy etadi. Oqituvchining vazifasi: 1) Yuzaga kelib bolgan qobiliyatlarni har tamonlama ostirish; 2) Barcha oquvchilarning qiziqishlarining va qobiliyatlarini faollik bilan tarkib toptirish uchun sharoit yaratish; Buni darsalarda, olimpiadalarda, badiiy havoskorlik konkurslari, korgazmalar otkazib, turli togaraklar uyushtirib amalga oshirish mumkin. 4. Deviant xulq-atvor va uning kelib chiqish sabablari. Qiyin osmirlar deb ataluvchi bolalar xulq-atvori norma va qoidalarining buzilishi faktlarini oz-ozini tasdiqlash ehtiyoji bilan tushintirish mumkin. Ortoqlari oldida oz avtoritetini yoqotish, gurur va yutuqlarining kamsitilishi osmir uchun katta tragediya hisoblanadi. Mana shuning uchun ham osmir ortoqlari oldida oqituvchining unga qilgan ogohlantirishiga kuchli reaksiya korsatadi. Bunday ogohlantirishni osmir oz shaxsini kamsitish sifatida qabul qiladi. Bu asosda kopincha osmir va oqituvchi ortasida konflekt vujudga keladi va qiyin osmir bolib qoladi. Osmir bilan faqat odob bilan muomalada bolish osmirga samarali tasir qilish uchun qulay psixologik asos yaratadi. Osmir aktiv ravishda haqiqiy dost qidiradi, ammo doim ham bunga erishavermaydi. Osmirlik davrining qiyin yoshligi sabablaridan biri mana shunda. Tarbiyachining vazifasi osmirlar birlashmasining psixologik asosi bolmish osmir qanday uyushmalarga kirishi, turli gruppalarda qanday holatni egallashinigina bilish emas, osmirlar guruhlarining shakllanishini maqsadga muvofiq boshqarish, ulardan har biriga boshqalar ortasida va avvalo sinfdoshlari ortasida munosib orin egallashlariga yordam berishdan iborat. Psixologik tadqiqotlarning korsatishicha, qiyin osmirlarning 92 % i ajratib qoyilgan oquvchilar qatoriga kirgan edilar. Bu shundan dalolat beradiki, bunday osmirlar bilan sinfdoshlari ortasida mustahkam aloqalar mavjud emas, ularning ozaro munosabatlari ham yaxshi emas. Ajralib qolgan qiyin osmirlar ozaro muloqatda bolibgina qolmay maktabda oz lideri va umumiy qiziqishlariga ega bolgan kichik gruppani ham tashkil etadilar. Sinf ichida bunday gruppalarning bolishi osmirlar uchun ham, ular bilan olib boriladigan tarbiyaviy ishlar uchun ham qiyinchiliklar tugdiradi.  SHAPE \* MERGEFORMAT  Deviant xulq - Tartibbuzarlik, jamiyatda qabul qilingan ijtimoiy normalarga zid hatti-harakatlarni amalga oshirish. Delinkvent xulq - Qonunbuzarlik. Qabul qilingan qonunlarga mos kelmaydigan hatti`harakatni, jinoyatni sodir qilish. Professor E.G`oziev bo`yicha, tarbiyasi qiyin o`smirlarni keltirib chiqaruvchi sabablar: Shaxsning biologik nuqsonlari (sezgi organlarining kamchiliklari,o`qishga salbiy ta`sir etuvchi ONF va temperament xususiyatlari). Shaxs psixik rivojlanishidagi kamchiliklar ( aql va irodaning zaifligi, hissiyotning kam rivojlanganligi, intilish bilan imkoniyatlarning nomutanosibligi). Tarbiyadagi nuqsonlar (ahloqiy va muloqotdagi kamchiliklar,mehnat tarbiyasidagi kamchiliklar,bo`sh vaqtni noto`g`ri taqsimlanishi). Bilim olishdagi kamchiliklar (bilimlarni egallshdagi uzilishlar, ta`lim jarayonidagi aqliy mehnat usullari va operatsiyalarining etishmasligi). Maktab ta`lim-tarbiyaviy jarayonidagi kamchiliklar ( baholashdagi adolatsizlik, sinfda qoldirish). Oiladagi nuqsonlar (oilada psixologik savodsizlik,oilaviy nizolar va noto`liq oilalar, nosog`lom oilaviy muhit). Xulqi og`ishlik Deviant xulq Delinkvent xulq @BC|}    + . @ N X ||j|[L[h<:&5CJ\aJmH sH h<:&5CJ\aJmHCsHC"hBvhF5CJ(\aJ(mHCsHC"hBvhBv5CJ\aJmHCsHC"hbQhF5CJ\aJmHCsHChBv5CJ\aJmHCsHC"h<:&h<:&5CJ\aJmHCsHC"hkhF5CJ\aJmHCsHChFCJaJmHCsHC"hbQhF5CJ\aJmH sH hF5CJ\aJmHCsHCABCU}~  . Y $da$gdBv $da$gdF$a$gdF$&d P a$gdF$a$gdFX Y k l n v w |  ввБsdR"hkhF5CJ \aJ mHCsHChF5CJ \aJ mHCsHCh z5CJ \aJ mH sH hY5CJ\aJmH sH "hBvhBv5CJ\aJmHCsHChY5CJ\aJmHCsHCh<:&5CJ\aJmHCsHChF5CJ\aJmHCsHCh<:&5CJ\aJmH sH hBv5CJ\aJmHCsHC"h<:&hBv5CJ\aJmH sH  & _ J $d`a$gd[$d`a$gdF$a$gdF$a$gdF ' ) . / 7 8 ^ _ ` a h i x y     ! " * + 4 5 > ? H J K L Q Ҳҥh[CJ \aJ mH sH h[hFCJ \aJ mH sH h,hFCJ \aJ mHCsHChkhFCJ \aJ mHCsHChFCJ \aJ mHCsHChhFCJ \aJ mHCsHCAQ R X Y _ ` b c h i s t } ~ IJyi\yiyihQ5CJ(aJ(mHCsHCh<:&h<:&5CJ(aJ(mHCsHCh<:&5CJ(aJ(mHCsHCh>hF5CJHaJHmHCsHChF5CJHaJHmHCsHChF5CJ\aJmHCsHC"h[h[5CJ\aJmH sH h[5CJ\aJmH sH hF5CJ\aJmH sH hFCJ \aJ mHCsHChkhFCJ \aJ mHCsHC  I v . u 5$dh`a$gdFgdF$a$gdF$|dX]^|a$gdFdXgdF $dXa$gdF         G I J X c j t u v w y ŵҵҵśśߨߨ߁qߛߎ߁h>h<:&5CJ(aJ(mHCsHChQ5CJ(aJ(mH sH hQ5CJ(aJ(mHCsHCh<:&5CJ(aJ(mH sH hF5CJ(aJ(mHCsHCh<:&h<:&5CJ(aJ(mHCsHCh<:&5CJ(aJ(mHCsHChY5CJ(aJ(mHCsHCh>hF5CJ(aJ(mHCsHChQhQ5CJ(aJ(mHCsHC,      ! " $ % ' * , . 0 5 6 : ; F G M N X Y Z ȵ{kkh 9hFCJ\aJmHCsHChD&CJ\aJmHCsHChD&hD&CJ\aJmHCsHChQCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHChF5CJ\aJmHCsHCh2m^hFmHCsHCh>hF5CJ(aJ(mHCsHChF5CJ(aJ(mHCsHC%Z [ i u w | } ̼̼̼̼̬~~k[KhYhI>4CJ\aJmH sH hYhFCJ\aJmHCsHC%hYhF56CJ\aJmHCsHC"h 9hFCJH*\aJmHCsHChD&CJH*\aJmH sH hD&CJ\aJmH sH h 9hFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHChD&hD&CJ\aJmHCsHChQhQCJ\aJmHCsHC   !"$,/457<=AŵxxxhhQhFCJ\aJmH sH hQCJ\aJmHCsHChFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHCh 9hFCJ\aJmHCsHChYhFCJ\aJmHCsHChYhI>4CJ\aJmHCsHChD&CJ\aJmH sH hD&CJ\aJmHCsHC(ABMNQRSTz̿̿rcThYhiSCJaJmH sH hYhiSCJaJmHCsHChYhFCJ\aJmHCsHC%hYhF56CJ\aJmHCsHChQhFCJ\aJmH sH hQCJ\aJmH sH hD&CJ\aJmH sH hYCJ\aJmH sH h 9hFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHC5PY&$$7$8$Ifa$gdu $xa$gd>-a$dh`a$gd>-a$dh`a$gdF$dh`a$gdQ$&/ðuuuufZuhiSCJaJmHCsHChD&hD&CJaJmHCsHCh 9hFCJaJmHCsHChFCJaJmHCsHCh 9hFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHChiShFCJ\aJmHCsHChiShFCJaJmHCsHChiShiSCJaJmHCsHChiShiSCJaJmH sH /09 #OPSXY_`efpqyzvhkhG CJ\aJmHCsHChFCJ\aJmHCsHChkCJ\aJmHCsHChkhkCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHChD&hD&CJaJmHCsHChD&hYCJaJmHCsHChG hG CJaJmHCsHC-!"()12=>LMWY\aܾܮ{n{n{n{n{n{n{n{hFCJ\aJmHCsHCh 9hFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHChkhFCJ\aJmHCsHChF6CJ\aJmHCsHChk6CJ\aJmHCsHC"hkhk6CJ\aJmHCsHC"h 9hF6CJ\aJmHCsHC+abfgqryz̿}rgYgKh*h>-a5\mH sH h6h>-a5\mHCsHCh>-a5\mH sH h[5\mH sH hY5\mH sH h>-ahFCJ\aJmH sH hFCJ\aJmH sH hYCJ\aJmH sH he}CJ\aJmH sH hkCJ\aJmH sH h 9hFCJ\aJmHCsHChF56CJ\aJmHCsHC%h 9hF56CJ\aJmHCsHC&'EYZj;<Zg+PQR?@ADr~ GHJgijнввввввМh>-ah>-aCJaJh>-ah>-amHCsHCh>-ah>-amH sH h>-aCJaJmH sH  h6h>-ah>-ah>-aCJaJmH sH h>-ah>-aCJaJmHCsHC"h>-ah>-a5CJ\aJmHCsHC;&'EYuu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuYZj:;uhhhhU$h$7$8$If^ha$gdu h$If^hgdu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytu;<Qu$$7$8$Ifa$gdu{kd&$$Ifl0E$ t0644 laytuQRd$$7$8$Ifa$gduhkd$$Ifl$c% t0644 laytu@xh $7$8$Ifgdu $7$8$Ifgdu{kd6$$Ifl0E$ t0644 laytu@A{o{ $7$8$Ifgdu $Ifgdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuG{{ $Ifgdu{kd\$$Ifl0E$ t0644 laytuGH{{ $Ifgdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuiuu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuijui $7$8$Ifgdu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuui $7$8$Ifgdu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuui $7$8$Ifgdu$$7$8$Ifa$gdu{kd;$$Ifl0E$ t0644 laytu3LNOPRUX]^_op/0淬zodUNUNUUNU h6h>-ah>-ah>-aCJaJmHCsHCh6h>-amHCsHCh*h>-amH sH  hb}h>-a0JCJaJmHCsHCh>-a5\mHCsHChz5\mH sH hv$5\mH sH h>-a5\mH sH h6h>-a5\mHCsHCh>-ah>-aCJaJmHCsHC"h>-ah>-a5CJ\aJmHCsHCh>-ah>-amH sH h>-ah>-aCJaJmHsH3Nui $7$8$Ifgdu$$7$8$Ifa$gdu{kd$$Ifl0E$ t0644 laytuNOPQRSTUVWXp|w|||||||||wgd>-a$a$gd>-a{kda$$Ifl0E$ t0644 laytu dX $7$8$Ifgdu|kd$$Ifl40$ #`  t0644 laytu$$7$8$Ifa$gdu$$7$8$Ifa$gdulo```QQ$$7$8$Ifa$gdu$$7$8$Ifa$gdukd$$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytu#/ocTT$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukd@ $$Ifl4F$ l#` Hp t06    44 laytu/0:JVo```QQ$$7$8$Ifa$gdu$$7$8$Ifa$gdukd $$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytugjyz !!a!b!!!!!!!"""""""""""zk_hZCJaJmH sH hKghI>4CJaJmH sH hI>45CJaJmH sH hFCJ \aJ mH sH hkhFCJ \aJ mHCsHChFCJ \aJ mHCsHCh[hFCJ \aJ mH sH h>-amHCsHCh>-ah>-aCJaJ hLh>-a h6h>-ah>-ah>-aCJaJmHCsHCh>-ah>-aCJaJmH sH $%yocTT$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukd $$Ifl4F$ l#` Hp t06    44 laytuyz{JK ocTTTT$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukdo $$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytu !oc $7$8$Ifgdukd. $$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytu!!(!S!a!vv$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdunkd $$Ifl4B$  t0644 laytua!b!c!!!qeVV$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukd $$IflF$ l# Hp t06    44 laytu!!!!!ocTT$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukd2$$Ifl4F$ l#` Hp t06    44 laytu!!!}""ocTT$$7$8$Ifa$gdu $7$8$Ifgdukd$$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytu"""""""og\\KK$ /@&`a$gdv$ $dha$gdF$a$gd>-akd$$Ifl4F$ l#  Hp t06    44 laytu""";#<#>#?#m#n#p#q#########$$$#%$%W%%%% & &/&1&4&;&ƶyymyy^y^hWhTCJaJmHCsHChWCJaJmH sH hWh6CJaJmHCsHChWhI>45CJaJmHCsHChWh6CJaJmH sH hWhKgCJaJmH sH hWhKg5CJaJmH sH hWhKg5CJaJmHCsHChWh ~CJaJmH sH hZCJaJmH sH hWhI>4CJaJmH sH !";#m###$$%X%%%<&=&&''$ /d`a$gd&$ /d@&`a$gd& /dgd& d^gd&$d`a$gd&$ /d@&`a$gd& /d@&`gd&;&<&=&a&&&2+Q+R+++++, ,!,.,b,c,0-1-'.(.;ȸpapapQpaBpBahWhuCJaJmHCsHCh ~hW5CJaJmHCsHChWhWCJaJmH sH hWhWCJaJmHCsHChZhv$CJaJmHCsHChZhZCJaJmHCsHChZCJaJmHCsHChWhv$CJaJmHCsHCh ~h+5CJaJmH sH h ~5CJaJmHCsHChWh+5CJaJmHCsHCh ~h ~CJaJmH sH hI>4CJaJmH sH 'Z(g(s(*+c,1--(./(0|123b45687 :; <<=$ /d@&`a$gd&$ & F /da$gd&$ /d`a$gd&;;;< <AAAIB~BBXXX```ssxxŶyj^RF7^hWhWCJaJmHCsHChv$CJaJmH sH h ~CJaJmH sH h ~CJaJmHCsHChWh.$hCJaJmH sH hWh.$hCJaJmHCsHChWhuCJaJmH sH hWhWCJaJmH sH h ~hW5CJaJmH sH hWhv$CJaJmH sH hWhv$CJaJmHCsHChW5CJaJmH sH hWh+5CJaJmH sH hWh+CJaJmH sH =@AIBdBrBBxDE@FH^IIsKBMNJOPmQNUU2XY\^`a$ /d^a$gd&$ /d`a$gd&`ab1dffgh*iiklnMnno3oqrs/uuUwyz|}$ /d`a$gd&xxzzz}}}noprڈۈ܈*=>UV⮞sfWDWD%jhWh.$hCJUaJmHCsHChWh.$hCJaJmHCsHChZ5CJaJmH sH hWCJaJmH sH hWhv$CJaJmHCsHCh ~hv$5CJaJmH sH hWhv$5CJaJmHCsHChWh.$h5CJaJmH sH hWCJaJmHCsHCh ~CJaJmH sH h ~CJaJmHCsHChWhWCJaJmHCsHCh ~h ~CJaJmHCsHCnp"Lˆ׈N@dĐd*$ /d@&`a$gd&$ /d`a$gd&$ /d`a$gd&=ZϛD!CԞ8$a$gdFdhgd ~dgd& & Fdgd& hd^hgd& & Fdgd&$ /d`a$gd&VWXYZfgiϛޛDNW̟ݟޟŶxxl\OB>B>B>h.$hhWh.$hCJmH sH h&5CJaJmH sH h ~h ~5CJaJmH sH h+CJaJmH sH h ~h.$h5CJaJmH sH hWh.$hCJaJmH sH hWhuCJaJmH sH h ~hu5CJaJmH sH hWhv$CJaJmH sH %jhWh.$hCJUaJmHCsHC%jEhWhWCJUaJmHCsHC(jhWh.$hCJUaJmHnHuŸßğşƟǟȟɟʟ˟̟ӟ$a$gd.$h$a$gdFӟݟޟ$a$gdF$a$gd.$h h&5CJaJmH sH hu21h:p>gr. A!"R#n$n% $$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu{$$If!vh5c%#vc%:V l t065c%ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh55#v#v:V l t0655ytu$$If!vh5 5#v #v:V l4 t06+5 5ytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5pytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5pytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5p/ ytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5p/ ytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5p/ ytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5p/ ytu$$If!vh5 #v :V l4B t06+5 / ytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l t065 5H5pytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5pytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5pytu$$If!vh5 5H5p#v #vH#vp:V l4 t06+5 5H5pytuDd!~D  3 @@"?j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHN`N F1KG=K9$CJOJPJQJ_HaJmHsHtHBA`B A=>2=>9 H@8DB 0170F0Xi@X 01KG=0O B01;8F04 l4a .k . 0 5B A?8A:0 PP F0 Font Style13 56CJOJQJ\]^JaJ44 F0Style91$7$8$H$ZZ r<  170F A?8A:0d^m$CJOJQJaJDO!D >-a0 Font Style12CJOJQJ^JaJ4O24 >-a0Style61$7$8$H$PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!Ƶtheme/theme/theme1.xmlYnE#;8U i-qN3'JH DA\8 R>CW]{'ސ{g?x݈]"$q+_,y>8{7 K }xLވHe 2{Rܜaˋ??<ߟdžSr$L].<İT̟72S"ѵ_JwL&BJ05kZVyVy|xC OO|x>+<>@(:??/>5{yxFDdm 3^q5'=q6nib-$RB}}YGq=xK@;)^qbha79g . pUʹ;bbmc[$c'a}5KKfH5HL!ݦ&|mK{N6M6hq v|y 58+zH  *~ HHy\K*t@G>{sA}"))y sGfۡqǾ'w E1 [8>ܤ4Aбt׎~ls14_>,Ȭ7TT GqME=w-i>mo[oiBszbP:j5if F 9Pɉ* k\ A ;!N`.{I SցD p3˅5veU}AbvyA/g 氚 Z N+lR~aeԩj9&&CLgMʼn7a A0ƀHEA3~{q q1vƨl効9)>൜fN1N FIrdq8Y^:_73.|3 f%Jش?MOY s 3;} Rc0`d[鯠$ÿ - έhǴ"P 6T{TUٴ+9E28Y*MOt0O9Bݍqg7Ŕ9O)z?7#]u rBIHAאTpl>՟,SpT4@~BA%}'0+{eRF&rĪ#uu\{BHuM6`pG}N+!'_oN콶3a3dXZzCyCUɪ嶂ZZZ۱f,fAg-@`g v6V?Dhf6t=M&ʺ6ײ'݉#֚>d8s9xN=ڮjAv11;u2%M2oN1uo%տPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!Ƶtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] !"4!"47 X Q Z A/a";&;xVQSUVXYZ[\^_`abov 5&Y;Q@GiN/y !a!!!""'=`aӟRTW]cdefghijklmnpqrstuwxyz{|}~=UX_8  @ (   j1"8 #  "*K ?  ((W1(jj:9A(<n  c $X99?"j1"8"  B >GHsI{o_s1034"3zR5"  >GHxIlo_s1032" 3R5"  J_s10283"  V 13 "  J_s10293"  jR5"8 "  J_s10313"  BR5"8 B S  ?/@ V(t #(06CJU]eo&+.@IJLNX`klnvw$).8FKQ_`ix"*5>KLRX`bis~   01>GISTVWbcijtwy  "$.06:;FNXZ[eiuw} "$-/57=ANQT_`mnpqz{()45ACPQVW`jtuwx}~&/9HQ]^  # , = B O P S Y ] ` e q y    " ( 2 = M W Y \ b f r y     % - D P X Z i v } ~     ! & ' . / 8 < Z g p q x y ~      ! * + P R c j ?ADLMVWbcqr~  ()1278DHJS]^`afglmtu~*,gj~ 23=>EFLMX]_opkw#.09AINUZu{=C^bgj$0x{IK',Rcfs|   !'(+,9@HIRS^_kq~!#()-/78HIPR\]egno#$W[jkxy /346;=ah  )/15?CLOX\ksz     & 9 ; C J Z e g j s z { !!""Q#W#####$!$.$4$b$c$$$0%1%%%'&(&&&''(())**++,,--..//001122333333334 4445566778888888888888899999999:: : :::!:":):*:1:2:8:9:@:A:G:::::;;;$;&;*;3;5;>;C;O;U;Y;a;j;x;;;;;;;;;;;;;<<<<<$<,<4<6<A<I<U<\<a<m<u<x<~<<<<<<<<<<<<<<<===%=,=5=>=D=M=R=^=`=h=s=y================>>>>%>4>@>E>N>P>W>Z>g>o>s>y>>>>>>>>>>>>>>>>>????)?2?4?:?B?D?S?[?^?a?i?v?~????????????????????@@ @@@@*@2@<@A@M@S@c@f@n@u@@@@@@@@@@@@@@@@@A AAA.A4ABAIARAUA^AdA}AAAAAAAAAAAAAAABBBBB B$B+B1B:B?BIBRBWB`BjBmB~BBBBBBBBBBBBBBBBBBBC CC%C/C1C7CDADCDJDTDZDgDoD|DDDDDDDDDDDDDDDDDE EEE%E0E7EBEKENE\EhEpEtEEEEEEEEEEEEEEEE FFFF&F)F:FIFPFUF^FdFoF}FFFFFFFFFFFFFFFG GGGG&G2G=GBGHGJGTG\GgGrGuG}GGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHH#H)H5H8HEHGHPH\HhHtH~HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHII II!I.I3ICIKIPIXIdIkImIwIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJ#J.J7J=J?JBJJJRJ^JaJiJvJ}JJJJJJJJJJJJJJJJKK!K(K,K6KCKIKRKYK[K`KiKsKKKKKKKKKKKKKKKKKL LLLL$L+L1L@LCLGLOL]LcLnLwL}LLLLLLLLLLLLLLLLM MMM*M.M9MEMNMSMUM[MgMmM{MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMN NNN#N+N8N?NGNINQNWNYNeNlNrN{NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OOOOO"O-O7O9OEOMOPOXObOsOwO}OOOOOOOOOOOOOOOOOOPPP#P2P9PEPMPVP`PjPuPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPQQQQ%Q/Q;QCQJQVQ\QbQdQhQpQvQQQQQQQQQQQQQQQR RR'R.R0R3R9R;RDRKRWR[RfRmRtRRRRRRRRRRRRRRRRRRS SSS#S%S*S2S;SCSMS\SdSoSsSzSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS TTT#T0T6T;T@TBTJTNTWTYTaTkTpTTTTTTTTTTTTTTTTTTU UUUU&U+U8UbEbPbSb_bibqbzbbbbbbbbbbbbbbbbbccccc%c*c=cCcQcXcdcpcrcxcccccccccccccc dddd)d5d@dLdUdcdidvdddddddddddddddddeeee e(e/e:e?eKeLeYe_eiepereweeeeeeeeeeeeeeefff!f*f2fAfKfMfPfYf[fcfjfmfxfffffffffffffffffggggg$g3g;gBgLgSgXgbgegmgtgggggggggggggggh hhh%h1h;h>hLhShdhjhqh~hhhhhhhhhhhhhhhhhhhiii(i/i?iAiFiSiTi]ibiti|i~iiiiiiiiiiiiiiiiiijjjj$j,j.j4j>jFjMjWj[jajkjrjjjjjjjjjjjjjjjjk kkkk'k+k/kFkQkSkYkakkkkkkkllmmnnooppppqqrrrss ss#s&s6s9sFsMsTs[s]shsrstsys{sssssssssssssstttttttuuuu*u0u}E}S}[}d}i}t}w}y}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} ~~~~~)~1~3~>~H~J~Z~\~g~t~~~~~~~~~~~~~~~ #08?JLU^cry  %-79<ALT^clsuvx€ŀ̀Հ׀ۀ(07=EN[eltÁȁρсہ %(*9;@EP_gpv͂҂݂߂%+/:<GOUcgp{}ƃ̃Ӄ܃ރ #*3@JXahlpu|Ǟ΄ۄ $-6=JMW]_hs}ƅЅ߅ "$)+4<@HNXadjuĆІՆ݆!)0<AGIQ_egmqw‡ʇ҇߇%46>JQ[]dmoyˆĈɈԈۈ %+-0<DMYaeqxĉ̉׉ !.4=DMR]dmu}Ɗڊ ,5:BKRYdhu΋؋ (*+1:<?JQ^cgtŒČΌόՌڌ  %,5CGPUZ`aksҍ؍ݍ  "$09CJRT\bdjsyÎȎώَߎ !$+9;DOT^jpt}ɏϏ׏%,5DR\cpw|ƐԐܐ !.246=>GT\djlnw~ɑёՑבߑ '/89CKSX^bhx{|˒ӒԒݒ!/bfiwyÓē̓ϓٓړޓ )+45:;ANWX`bklqr}~”ϔД!&'-.>?KNQRTU^_giuvyzɕʕӕՕܕݕߕ  !'(12?CHIRS_aklwxÖĖЖԖږۖ "$*+48@AJLRS]^qryz|}̗їӗܗ@CTU|-.XY%&^_JQ'HTV  -.tu45O P X Y    % ' D E X Z i j m < P R c d ?AD HKhj~2Xopkl"#.09:IJUV$%x{IK'(RS`c|}Wnx;=Y Z f g r s ""##b$c$0%1%%%'&(&'''((({)|)**++a,b,--..7/8/ 2 23 44455~88999I:P:d:g:r:v::w<x<==?>@>@@]A^AAArCsCAEBEFFIGJGHHlImIMMNMMM1P2PQQTTVV_Y`YZZ0\1\^^^^__``)a*aaaccddffLfMffffg2g3giijjkk.m/mmmToUoqqrrttuuxxyymznzo{p{|{{!|"|~~KL€ր׀MN?@cdÈĈcd *<X[ݔߔLQiq̗ӗ֗333333333333333333333333'v  j R j3Xp#Vb{(Sc};<@n3 4r::̗җӗܗޗ L8 ΘFTl LRi=wTD3(kr)Fr64]"γ /-T-.(rZW00LRpJ^Y2eCrM=mHN%hN7V$t$f`ERYi:tP1#y~r ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`o() ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH. ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo(" hz^z`^J.hJ^J`^J.h L^ `L^J.h ^ `^J.h^`^J.hL^`L^J.hZ^Z`^J.h*^*`^J.hL^`L^J. ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo(" ^`^Jo(.^`^J.pLp^p`L^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PLP^P`L^J. ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo(" ^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH. ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  pp^p`OJQJo("  @ @ ^@ `OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  ^`OJQJo("  PP^P`OJQJo("  LRpJ)#yRYi/-mHN-N7V]"(ki=weCrMFrtFL8 ZW00t$fp Nz˜5Wxb GdR?"B(nn%Rvr>-2n醛՚dPd vmqX?R6bF cDrdje1ypNz$0W $&')SlT<~TN*8rɄW@FOF.F<JN x.""W0tNȬ J٤*c8TƖt!dE#Xf.%%Xf# '&:+*BT#?=u,BW[0?=u,#h3~!U6 ?!dENoFf M#/ZM>#f MBT\.%#Kc~!U6#(ng Zs|h#$ 84Yz+1jnszt&1iPOv',3X[#.acv F K F\ ,. x0  F G (h  E EF IO  ' T d f g llQ%QZg;cMWXad?jsCJ!*D4I 2ryeim{LD}FsZmC7>GTl21tgxm#.6/Qi^OQil/Ep j F!#![!e!~!2"R"o"D#%#u#%Q%r% & $&<:&D&g&]/',(%3(4(c(p(@)D)F)W)Pw)ly)B*`+E,1-;-..qP.].[w.Z/w@/=C/L/r`/00R04g4Nh4%5T5_5606N\6os6> 7S7z78w?8V8)!9pK99: ;+;E;Z;x;; =<lP<r< =H=Y= >W>/F>?z?6?I?v?<@m@J~@A_"AxSA4B\BoBqBxB)CBCSCUC]DQCDMD8rDElEE&EPwE F=,FIFxKFzFG'G +G$HG?HXHII0I]IcIN J{KK^7KYK8aKL>L^^LpL M)JM*uM-aEauOaDka9bCbIEb'yb ch)cHc[c'EdOdWde1ekeHwe|e fff fc!f*fCfVefgKgh.$hkh@thxhLiPi&j2jxjQ5kNkik~l7l9lslzl<mPmU_m`msmym?nnGnnoxoILp2YpNq$rZrGbr>gr6}rm~reMs WsCbs|sttJ;t=tBtuuT uf&u3ubLu^u.|uvBvzFvXOv~vwzwwxxox.yDy[yz zz&z0zRzTz]zB {50{}r{? |\|@d|4}%}-}6/}~U}y}t~~ ~)~C1~Y3~5~-D~G~ym~,0]PhiI>9KCX9YSF0Mbcs`!+T ]{<|M*Tvgs8X= iqN1A]m~Xf.vf#h>'xkkp~vHMO )1-tl.4) HfLmMW5$(NTU_(6Za qaF*xe}\y E*[4Rkm >"$Ofb/=oI'R&|9`to4 ?\:biiv7mp)}UCX\i1$ @LVRXJ[m,u| ==-R91td&>P{| |,C Q0DW=O-/`W[y" 6i j~ iLm A#E<`c2GV m"R}| =u D2]Kk I(6Ys_PDgy(>jN1$MYOZe#v$1 DXhqT63\l1:H[Uv!6vn{{~iNa.mA2JZZfe0s9tz| ]?`*0S;|E/Q8 )+Oh[c3A*H\E}8x}}4Zw-8llou; 5l ~+L.7Lnz&U |wB̗Η@ ( `@UnknownG*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx Arial7.@ CalibriA BCambria Math"1 h6t$'1'qKG$MQM!n20 2qHP $PF2!xxAdmin Windows 7X              Oh+'0l   ( 4 @LT\dAdminNormal Windows 725Microsoft Office Word@N*@F>J@< 9W@$՜.+,0 hp   MicrosoftM     !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~     Root Entry F`LData 1TableWordDocument4SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjy  F' Microsoft Office Word 97-2003 MSWordDocWord.Document.89q